یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده‌ ولی فقیه در لرستان گفت: فعالیت‌های مجمع مشورتی جوانان استان برای جوانان کشور الگو شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع مشورتی جوانان لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی در جشنواره فعالیت‌های فرهنگی خودجوش جوانان مؤمن و انقلابی لرستان با بیان اینکه تغییر و تحول در جامعه فقط با توان جوانی امکان‌‌پذیر است، افزود: نمونه‌ی آن را می‌توان در بیداری اسلامی مشاهده کرد.
وی در ادامه به فعالیت‌های فرهنگی مجمع مشورتی جوانان لرستان اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های فرهنگی این مجمع برای جوانان کشور الگو شده است.
نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: حضور با شکوه و با عظمت جوانان در عرصه‌های گوناگون گواه بر این است که جوانان از قدرت و توانمندی بالایی برخوردار هستند و تجربه ثابت کرده است هر وقت جوانان پای کار آمده‌اند آن کار با موفقیت و پیروزی به سرانجام رسیده است.
نماینده‌ی ولی فقیه در لرستان همچنین کار جوانان را مایه‌ی افتخار و سربلندی دانست و گفت: جوان، هر کاری را که اراده کند آن را به مقصد می‌رساند و فقط در این راستا به باور و اعتماد ما نیازمند است تا در عرصه‌های گوناگون افتخار آفرینی کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی؛ جوان را مظهر قوت،امید، نشاط  و هوش و همچنین منشاء تغییر و تحولات بزرگ در جامعه معرفی کرد و بیان داشت: هر گونه تغییر و تحولی که در جامعه بخواهد اتفاق بیفتد فقط با توان جوانی امکان پذیر است.
 
جوانان با نهادینه کردن خودباری به کمک مسئولان بیایند
استاندار لرستان نیز در این جشنواره از جوانان استان خواست: با نهادینه کردن خودباوری به کمک مسئولان بیایند.
هوشنگ بازوند با بیان اینکه توسعه و پیشرفت لرستان در گرو فعالیت‌های جوانان استان است، افزود: یکی از چالش‌های پیش روی استان‌ها، افزایش فرهنگ کار در مجموعه محسوب می‌شود.
وی به مزایای نهادینه کردن خودباوری در جوانان کشور و استان اشاره کرد و گفت: پیروزی ایران در جنگ حق علیه باطل نتیجه‌ی نهادینه کردن این مهم بوده است.
استاندار لرستان از فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان افتخار استان نام برد و اضافه کرد: این فرهنگ‌ها سرمایه‌های ما هستند و با ترویج این مهم آن را جایگزین حرف‌های بیهوده کرد.
بازوند ادامه داد: هیچ فرهنگی والاتر از فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد و این سرمایه‌ی عظیم را جوانان باید به نسل آینده منتقل کنند.
 
جوانان لرستانی موجب توسعه‌ی استان هستند
دبیر جشنواره فعالیت‌های فرهنگی خودجوش جوانان لرستان نیز در این مراسم؛ جوانان استان را موجب توسعه‌ی همه جانبه استان دانست.
یزدان سهرابی اعلام کرد:از زمان شروع ثبت‌نام اینترنتی این جشنواره، یک‌هزار و 400 نفر و همچنین 70مؤسسه فرهنگی ثبت‌نام کرده‌اند.
وی در ادامه از جشنواره فعالیت‌های فرهنگی خودجوش جوانان انقلابی و مؤمن لرستان به عنوان یکی از فعالیت‌های فرهنگی مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده‌ی ولی فقیه در استان نام برد و افزود: این مجمع در تلاش است استعدادهای بالقوه‌ی جوانان این دیار را به شکوفا کند.
دبیرجشنواره فعالیت‌های فرهنگی خودجوش جوانان لرستان ادامه داد: در حاشیه‌ی این جشنواره نمایشگاهی متشکل از 14 غرفه‌ی فرهنگی با موضوعات عفاف و حجاب، نشریات، کتاب،مساجد، فیلم و ... برپا شده است که از این تعداد، پنج غرفه‌ی برتر معرفی و تجلیل می‌شود.
این جشنواره در سالن آمفی تئاتر جهادکشاورزی در حال برگزاری است.




نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا