یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار خرم‌آباد در جلسه شورای آموزش و پرورش  كه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد ضمن توصیه به همگان برای شرکت در جشن نیکوکاری اظهار داشت: در آستانه نوروز و حضور گردشگران، ادارات آموزش و پرورش نواحی یک و دو خرم‌آباد حدود ۸۵ آموزشگاه با حدود ۸۵۰ کلاس آماده اسکان مهمانان نوروزی دارند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری، حبيب‌الله خجسته‌پور با بیان این که  جا دارد از برنامه‌های جنبی برای معرفی فرهنگ اصیل لرستان در محل اسكان مهمانان نوروزی استفاده شود گفت: می‌طلبد که با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شهرداری بسته‌های فرهنگی توزیع و نمایشگاه جنبی به مانند سال گذشته بر پا شود.
فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه با هماهنگی سازمان اتوبوسرانی گردشگری درون شهری برای مسافران نوروزی ساکن در مدارس خرم‌آباد در نظر گرفته شود ادامه داد: آموزش و پرورش در خصوص ۵۰ کلاس نوساز در ناحیه دو خرم‌آباد با فرمانداری مکاتبه کند تا اقدامات لازم برای تجهیز این کلاس‌ها انجام شود.
در اين جلسه اسد عباس‌زاده و نصرت‌الله سهرابي‌زاده مدير آموزش و پرورش نواحي يك و دو خرم‌آباد ه بيان نقطه نظرات خود در اين زمينه پرداختند.
 85 مدرسه در خرم‌آباد آمده پذيرايي از مهمانان نوروزي مي‌شوند
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا