یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس دومین جشنواره سراسری اعتکاف از برگزاری این جشنواره در روز بیست و هشتم اردیبهشت‌ماه در تهران خبر داد و گفت: این جشنواره با سخن‌رانی حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی از ساعت 16 الی 20 در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما آغاز به کار خواهد کرد.

اسد آزادبختبه گزارش يافته، تکیه‌ای، اضافه کرد: دومین جشنواره سراسری اعتکاف در قالب فیلم کوتاه، عکس، فیلم نامه، مستند و نماهنگ برگزار می‌شود که تا کنون هزار و 64 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شده که از 41 نفر به عنوان برگزیده تجلیل می‌شود.

به گفته وی، از این تعداد 106 اثر مربوط به بخش فیلم کوتاه، 125 اثر ویژه بخش فیلم‌نامه، 67 اثر نیز به بخش مستند، 729 اثر مربوط به بخش عکس و 15 اثر باقی‌مانده نیز به بخش نماهنگ اختصاص دارد.

این جشنواره با همکاری آستان مقدس حرم مطهر حضرت معصومه(س)، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، صدا و سیمای استان تهران، استانداری قم، سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد اعتکاف قم، موسسه فرهنگی اوج، معاونت فرهنگی شهرداری تهران و مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار خواهد شد.

اسدالله آزادبخت شاعر کوهدشتی به عنوان تنها هنرمند لرستانی برای شرکت در این جشنواره حضور دارد. وي سال ۹۱ در اولین جشنواره سراسری اعتکاف به عنوان خاطره‌نویس برتر شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

 

 

عبدالرضا قاسمي/ يافته - تهران

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا