یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

طی مراسمی با حضور معاون مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و شماري از مسوولان اين شهرستان خدارخم بابایی به عنوان مدیر جدید اداره فرهنگ و ارشاد دلفان معرفی شد.
مراسم توديع و معارفه مدير فرهنگ و ارشاد اسلامي دلفانبه گزارش خبرگزاری فارس، این مراسم با حضور مجید سوری معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و کارمندان اداره ارشاد و جمعی از هنرمندان شهرستان در سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی نورآباد برگزار شد.
مجید سوری معاون مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ضمن آرزوی موفقیت و بهروزی برای مدیر جدید از وی خواست تا با پرهیز از سیاسی کاری از دخالت دادن سیاست در هنر خودداری کند.
خدارحم بابایی مدیر جدید فرهنگ و ارشاد شهرستان دلفان در ادامه ضمن تایید عدم سیاسی کاری و دخالت ندادن سیاست در فرهنگ بر استفاده از همه ظرفیت‌های اداره، کارمندان و هنرمندان این شهرستان، جهت ارتقاء فرهنگ و هنر دلفان تاکید کرد.
وی ضمن تشکر از اعتماد مدیر کل و سایر مسئولان در واگذاری این مسوولیت، بر حمایت از هنرمندان شهرستان، کار فرهنگی و اجرای سیاست‌های وزارت ارشاد و اداره کل ارشاد استان لرستان تاکید کرد.
قابل ذكر است پيش از اين يوسف نوري‌زاده مدير فرهنك و ارشاد اسلامي دلفان بود كه هفته گذشته انتقاداتي در خصوص عملكرد وي در مورد عدم برخورد با فعاليت برخي از نشريات بدون مجوز اين شهرستان در رسانه‌ها منتشر شد. عده‌اي بركناري وي را با اين موضوع بي‌ارتباط نمي‌دانند.
همچنين هفته گذشته نيز حميد پيرنيا به جاي حسين محسني‌زاده مدير ارشاد سلسله شد.
 تداوم تغييرات در ارشاد لرستان: مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامي دلفان منصوب شد

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا