یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حوزه هنری لرستانمرحله نخست ساخت و ساز سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی حوزه هنری لرستان با اعتبار 800 میلیون ریال به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری لرستان، رئیس حوزه هنری لرستان با اعلام این خبر گفت: در این مرحله کلیه موارد مربوط به ابنیه سالن شامل ساخت سن، عایق‌بندی و بتن‌ریزی کف، احداث سکوهای نصب صندلی و کانال کشی سقف سالن انجام شده و به زودی سالن وارد فاز دوم یعنی تکمیل و تجهیز خواهد شد.
محمدحسين امیدی‌پور با ذکر این نکته که سالن آمفی‌تئاتر از سخت افزارهای مبنایی در هنر نمایش است و بدون وجود آن بخش عمده‌ای از فعالیت‌های نمایشی عملاً میسر نیست، افزود: این سالن نخستین سالنی است که در استان لرستان بر مبنای استانداردهای جهانی برای اجرای نمایش‌های صحنه‌ای طراحی شده و سایر سالن‌های استان حتی سالن‌های جدید‌الاحداث فاقد امکانات صحنه‌ای و استانداردهای طراحی جهت اجرای نمایش هستند.
وي ضمن تشکر از مهندس هوشنگ بازوند استاندار لرستان و محمد اصلاني معاونت عمرانی استانداری لرستان به خاطر توجه ویژه به تجهیز مراکز فرهنگی و هنری استان، نگاه ویژه مسوولین استان به این موضوع را نوید‌بخش موفقیت هنرمندان جوان لرستان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری دانست.
 
سالن آمفی‌تئاتر حوزه هنری لرستان
 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا