یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جشنواره موسیقی "آواها و نواهای حماسی" با حضور گروه‌هایی از استان‌های غرب کشور شامل کردستان، خوزستان، گزارش تصويري: مراسم مويه‌خواني سنتي با استقبال مردم دلفان مواجه شدلرستان، ایلام، همدان و کرمانشاه در شهرستان دلفان برگزار خواهد شد.
به گزارش نسيم دلفان، این جشنواره منطقه‌ای به همت معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان روز گذشته در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی‌هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلفان برگزار گردید.
قطعات اجرا شده در این جشنواره، یادآور رشادت‌ها‌، ایثار و حرکت قهرمانانه مردم ایران اسلامی طی سال‌های بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود.
در این جشنواره که با شرکت ۱۱ گروه موسیقی از استان‌های غرب کشور برگزار شد، گروه موسیقی تیام الیگودرز به عنوان گروه برتر انتخاب و گروه‌های ترانه سرپل ذهاب و ایل الیگودرز هم دوم و سوم شدند.
در این جشنواره، از گروه موسیقی کردستان شامل سارا گل‌مرادی‌، فتح‌الله مرادی و محمدرضا محمدپور با اهدا جوایزی تقدیر شد.
همچنین از علی‌رضا نادری و محمد میرزاوندی 2 خواننده موسیقی دفاع مقدس با هدایایی تجلیل شد.
اطلاع‌رسانی ضعیف اداره ارشاد دلفان
خبرنگار ما طی روز گذشته و همچنین امروز سعی کرد در گفتگوی تلفنی با رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلفان‌، اطلاعات تکمیلی این جشنواره و این که چرا به طور گسترده ای اطلاع رسانی مناسبی صورت نگرفت را پی‌گیر شویم اما متاسفانه وی حاضر به پاسخ دادن به تلفن نشد!
هفته گذشته نیز خبرنگار ما سعی کرد در گفتگوی تلفنی موضوع تبلیغات و انتشار جراید بدون مجوز در دلفان را پی‌گیر شود اما باز هم رییس اداره فرهنگ صدای تلفن ما را نشنید! این در حالی است که همان لحظه آقاي حسینی خبرنگار دلفان‌خبر در کنار خبرنگار ما با وی تماس گرفت و موفق به مکالمه تلفنی شد!
این دوگانگی در رفتار مسوولین با رسانه‌ها در سایر ادارات نیز متاسفانه چندین بار ملاحظه شده است که البته به امید خدا کوچکترین خللی در رسالت ما ایجاد نخواهد شد‌، ما به تکلیف خود عمل می‌کنیم‌، نتیجه این تکلیف اگر به دوگانگی رفتاری مسوولین و یا حتی پرخاشگری آنان نیز منجر شود هیچ‌گاه باعث تضعیف روحیه ما نخواهد بود.
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا