یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد اسلامي گفت: سايت ثبت نام براي دكتري پژوهش‌محور باز است و تا روز يك‌شنبه پنجم بهمن‌ماه ثبت نام ادامه دارد.
به گزارش روابط عمومی معاونت سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد اسلامي، سيد مجتبي علوي‌فاضل با اعلام اين خبر اعلام كرد داوطلبان مي‌توانند با مراجعه به سايت azmoon.org  دكتر مجتبي علوي‌فاضل معاون سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد اسلامينسبت به ثبت تقاضاي خود اقدام كنند.
وي درمورد شرايط ثبت نام گفت‌: داوطلبان در رشته‌هاي علوم انساني مي‌بايست معدل حداقل 18 و براي رشته‌هاي غير علوم انساني 17 را در مقطع كارشناسي ارشد كسب كرده باشند.
معاون سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد اسلامي اظهار داشت: دارندگان مدرك دكتراي عمومي پزشكي يا داروسازي كه داراي معدل حداقل 17 باشند، مجاز به ثبت نام و شركت در اين دوره‌ها هستند‌.
علوي‌فاضل در پاسخ به اين سوال كه آيا براي كساني كه از دانشگاه‌هاي برتر فارغ‌التحصيل شده‌اند‌، تسهيلاتي وجود دارد؟ گفت: اگر داوطلبان از 15 دانشگاه برتر موجود در فهرست scopus فارغ‌التحصيل شده باشند و يا جزء فارغ‌التحصيلان دانشگاه‌هاي جامع (برتر) دانشگاه آزاد اسلامي باشند‌، معدل آن‌ها با ضريب 1.1 براي رشته‌هاي با حدنصاب معدل 17 و 1.05 براي رشته‌هاي با حد نصاب معدل 18 در نظر گرفته خواهد شد.
وي در ادامه درمورد نحوه پذيرش ثبت نام شدگان گفت‌: داوطلبان مي‌بايست اطلاعات پروژه تحقيقاتي و استاد راهنماي مربوطه را در قالب فرم ارائه شده در سامانه ،ثبت كنند .
علوي‌فاضل در مورد شرايط استاد راهنما‌، براي پذيرش تز گفت‌: استاد راهنماي اصلي بايد عضو هيات علمي تمام وقت دانشگاه آزاد بوده و سابقه داشتن دانشجوي دكترا را داشته باشد.
وي در مورد طرح گفت: طرح بايد برون‌دانشگاهي مصوب مورد حمايت دستگاه‌هاي اجرايي و نهادهاي عمومي باشد.
 

زمان دريافت كارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون دكترا تخصصي سال 94

علوي‌فاضل گفت: داوطلبان آزمون دكترا تخصصي مي‌توانند از ساعت 11 صبح روز دوشنبه مورخ 6 بهمن‌ماه با مراجعه به پايگاه اينترنتي معاونت سنجش و پذيرش به آدرس azmoon.org  و وارد نمودن اطلاعات خود، كارت ورود به جلسه خود را دريافت كنند.

وي در ادامه افزود: چنانچه هر داوطلبي پس از دريافت كارت، مغايرتي در مندرجات از نظر مشخصات فردي، زبان خارجه و سهميه ملاحظه كرد، مي تواند با مراجعه به باجه‌هاي رفع نقص نسبت به آن اقدام كند.

معاون سنجش و پذيرش در مورد زمان و مكان رفع نقص گفت: داوطلبان حوزه تهران جهت رفع نقص مي بايست در يكي از روزهاي سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه و از ساعت 8 تا 12 و 13 تا 17 به مجتمع دانشگاهي ولي عصر تهران مركزي واقع در ميدان امام حسين- ابتداي خيابان دماوند مراجعه كنند.

علوي‌فاضل افزود: داوطلباني كه محل حوزه امتحاني آن‌ها يكي از 10 واحد دانشگاهي مجري اين آزمون (واقع در شيراز- اصفهان- اهواز- مشهد- تبريز- كرمانشاه- كرمان- ساري- رشت و زاهدان) مي‌باشد، لازم است در يكي از روزهاي فوق به محل باجه رفع نقص حوزه امتحاني خود مراجعه نمايند.

وي در پايان گفت: داوطلبان در صورت مواجه شدن با هر سوال يا ابهامي مي‌توانند به سايت azmoon.org  مراجعه و در قسمت پرسش و پاسخ سوال خود را مطرح تا كارشناسان در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ دهند.
 

 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا