یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حسین انتظامی معاون وزیرمعاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از میزبانی لرستان برای برگزاری جشنواره منطقه‌ای مطبوعات و خبرگزاری‌ها استقبال کرد.
به گزارش یافته، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در دیدار با معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آمادگی این استان جهت میزبانی جشنواره منطقه ای مطبوعات خبر داد.
حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان افزود: تلاش ما این است که با همت خانه مطبوعات در لرستان میزبان جشنواره منطقه‌ای مطبوعات باشیم.
وی در ادامه به موفقیت اخیر اعضای خانه مطبوعات استان در انتخابات خانه مطبوعات کشور اشاره کرد و آن را زمینه‌ساز رشد و تعالی این حرفه در لرستان برشمرد.
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار از پیشنهاد میزبانی جشنواره منطقه‌ای مطبوعات در لرستان استقبال کرد و قول مساعد برای سفر به لرستان داد.
حسین انتظامی ضمن تأکید بر ساماندهی مطبوعات محلی اظهار داشت‌: قانون مطبوعات باید بر اساس رویکرد جدید وزارت ارشاد رعایت شود.
وی متذکر شد که هفته‌نام‌ها و روزنامه‌ها، هر کدام تعریف خاص دارند و هیچ هفته‌نامه‌ای نمی‌تواند به عنوان روزنامه و هیچ روزنامه‌ای نباید به صورت هفته‌نامه چاپ شود.
 
جریان سازی هنری از جمله اهداف برگزاری جشنواره سراسری هنرهای تجسمی
معاون امور انجمن‌های و تشكل‌های هنری و ادبی سازمان بسیج هنرمندان كشور هدف از برگزاری جشنواره سراسری هنرهای تجسمی بسیج در خرم‌آباد را جریان‌سازی هنری در حوزه تخصصی عنوان كرد.امیر نصیربیگی معاون امور انجمن‌های و تشكل‌های هنری و ادبی سازمان بسیج هنرمندان كشور
امیر نصیربیگی ادامه داد: شناسایی استعداد بسیج وكشف بسیجیان خلاق و همچنین ایجاد تعامل میان هنرمندان بسیجی راهم ازدیگر اهداف برگزاری این جشنواره مطرح كرد.
نمایش توانمندی‌های هنرمندان وایجاد رقابت سالم و سازنده هم از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است كه مسوول جشنواره سراسری هنرهای تجسمی به آن اشاره كرد.
نصیر‌بیگی اظهار كرد: سازمان بسیج هنرمندان با برگزاری این جشنواره با دریچه و نگاه جدیدی درحوزه تخصصی می‌پردازد و موضوعات این جشنواره موازات با هنرهای تجسمی در كشور نیست‌.
وی در بخش از صحبت‌هایش به موضوعات جشنواره هم اشاره كرد و گفت: با هجوم شبكه‌های ماهواره ای كه تهدید اصلی برای خانواده‌ها است برگزاری این جشنواره با رویكردی كه درپیش روی دارد می تواند در شناسایی آسیب‌های این شبكه‌ها نقش موثری داشته باشد.
مسوول ستاد برگزاری جشنواره ادامه داد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص نام‌گذاری امسال با عنوان «جهاد فرهنگی و اقتصادی » جشنواره با محوریت این موضوعات است.

منبع:
1- روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان
2- روابط عمومی انجمن موسیقی لرستان
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا