یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: بزرگداشت دهه فجر معرفی اهداف و هویت انقلاب اسلامی است‌.
به گزارش روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان در دومین جلسه کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر استان لرستان که با حضور نمايندگان دستگاه‌های اجرایی استان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، به تشریح اهداف و برنامه‌های بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر پرداخت.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: بزرگداشت دهه فجر به دو منظور کلی انجام می‌شود؛ یکی معرفی اهداف و دیگری معرفی هویت انقلاب اسلامی ایران که توجه به این دو نکته اساسی در برنامه‌های دهه فجر دستگاه‌های عضو کمیته فرهنگی و هنری بسیار مهم است.
وی توجه به مسایل دینی و اخلاقی، مسایل علمی و علم همراه با معنویت و توجه به فرهنگ ملی و فرهنگ دینی را در راستای معرفی اهداف انقلاب اسلامی برشمرد.
دکتر حنان توجه به جمهوریت و اسلامیت را در راستای معرفی هویت انقلاب اسلامی بیان کرد و برای معرفی اهداف انقلاب و هویت انقلاب اسلامی، استفاده از زبان هنر را برای اثرپذیری برنامه‌ها ضروری دانست.
وي ضمن تشریح برنامه‌های دهه فجر گفت‌:  همایش 3 هزار نفری بانوان شهرستان خرم‌آباد با همکاری امور بانوان استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان‌، توجه بیش‌تر به جوانان و روستاییان در برنامه‌های فرهنگی بزرگداشت دهه فجر، برگزاری جشنواره موسیقی فجر توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ارسال سخنان رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری از طریق پیامک برای دانشجویان توسط جهاد دانشگاهی و دانشگاه‌های استان از جمله‌ي اين برنامه‌هاست.
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي افزود: لزوم حضور مردم و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در مراسم غبارروبی گلزار مطهر شهدا، جنگ‌های شادی، لزوم تدوین محتوا برای غنا بخشیدن به برنامه‌های طنز در دهه مبارک فجر، توجه به مردمی کردن جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران، برگزاری مراسم شب شعر و خاطره توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان‌، تشکیل کمیته نظارتی بر محتوای اجرای برنامه‌های جنگ‌های شادی در استان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و پوشش خبری صدا و سیمای مرکز لرستان و سایر رسانه های جمعی نسبت به برنامه‌های فرهنگی و هنری دهه فجر از ديگر برنامه‌های مهم این دهه توسط دستگاه‌های فرهنگی عضو کمیته است.
 
برنامه‌هاي بزرگداشت دهه فجر توسط مدير كل ارشاد لرستان اعلام شد





نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا