یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ثبت نام فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور لرستان از  یک‌شنبه 21دی‌ماه آغاز شد و تا روز یک‌شنبه 28 دی‌ماه از طریق سایت سازمان سنجش ادامه مي‌يابد.
دكتر محمدرضا جعفري رئيس دانشگاه پيام نور لرستانبه گزارش روابط عمومی پیام نور لرستان، رئیس دانشگاه پیام نور استان با اعلام این خبر اظهار داشت: داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و مشاهده دفترچه ثبت نام نوبت پانزدهم کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور، می توانند رشته مورد نظر خود را در سطح کشور انتخاب نمایند.
دكتر محمدرضا جعفري با بیان این که ثبت نام اولیه فراگیر کارشناسی ارشد اینترنتی بوده و انحصاراً از طریق سایت سازمان سنجش انجام می‌شود، یاد‌آور شد: برای دوره دانش‌پذیری کلاس‌های آموزشی و رفع اشکال برگزار نمی‌شود بلکه داوطلب پس از انتخاب رشته، کتب مربوط به 8  تا 10 واحد اعلام شده مربوط به رشته مورد نظر در دفترچه راهنما را از کتاب‌فروشی‌ها تهیه و به مطالعه آن می‌پردازد.
رئیس دانشگاه پیام نور لرستان زمان برگزاری آزمون این دوره فراگیر را هفته‌ي اول اردی‌بهشت ماه اعلام کرد و یادآور شد: جزئیات صدور کارت ورود به جلسه و مکان برگزاری امتحان نیز در روزهای پایانی فروردین‌ماه 1394 از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود.
جعفری افزود: داوطلبان درصورت پذیرفته شدن در دانشگاه خارج از محل زندگی خود، می‌توانند دروس نیمسال پایانی خود را به صورت الکترونیکی انتخاب نموده و آزمون‌های پایان ترم نیز در شهر محل سکونت خود بگذرانند.
وي رشته‌های فعال در مقطع کارشناسی ارشد در استان لرستان را به شرح زیر اعلام کرد و یادآور شد: محدودیتی در انتخاب رشته از سایر شهرهای کشور برای داوطلبان نیز وجود نخواهد داشت.
مرکز خرم‌آباد: زبان و ادبیات فارسی، شیمی(محض)، ریاضی(آنالیز)، زمین‌شناسی(تکتونیک)، الهیات(فقه و مبانی حقوق)، جغرافیا(برنامه‌ریزی روستایی)
مرکز الیگودرز: زبان و ادبیات فارسی، زمین‌شناسی(اقتصادی)
مرکز بروجرد: روان‌شناسی(سلامت)
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا