یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار خرم‌آباد ضمن بيان جايگاه و اهميت تعاوني‌هاي آموزشگاهي گفت: هدف از تشكيل تعاوني‌هاي آموزشگاهي، ايجاد حس تعاون، مشاركت و همكاري در دانش‌آموزان است‌.
به گزارش يافته، حبيب‌الله خجسته‌پور در جلسه شوراي آموزش و پرورش كه در فرمانداري خرم‌آباد برگزار شد با بيان اين كه دانش‌آموزان در ضمن كار و سرمايه‌گذاري در تعاوني‌هاي آموزشگاهي نحوه ساز و كار فعاليت‌هاي اقتصادي را براي كار در بازار سرمايه در آينده مي‌آموزند گفت: جدا از مباحث اقتصادي در راه اندازي اين تعاوني ها، ما بايد به مقوله بهداشت توجه ويژه‌اي بنماييم‌.
وي افزود‌: هدف از راه اندازي اين مراكز بايد توزيع غذاي سالم و بهداشتي باشد و آموزش و پرورش بايد در اين زمينه كوشا باشد‌.
فرماندار با اشاره به اين كه ما بايد به وضعيت بهداشتي اين تعاوني‌ها توجه بيش‌تري نماييم گفت‌: صدور مجوز تعاوني مدارس توسط سازمان دانش‌آموزي هر ناحيه پس از استعلام اداره بهداشت شهرستان بايد صورت گيرد‌.
خجسته‌پور تاكيد كرد‌: تمام درآمد حاصل از تعاوني آموزشگاهي بايد در مدرسه هزينه شود مگر اين كه دانش‌آموزان در آن تعاوني سرمايه‌گذاري نموده باشند كه سود حاصل از آن بايد برابر مقررات پرداخت گردد.
 
تعاوني مدارس خرم‌آباد بايد از بهداشت مجوز بگيرند/ افتتاح يك مدرسه بزرگ در خرم‌آباد

یک باب آموزشگاه 18 کلاسه با مشارکت بنیاد برکت در خرم‌آباد افتتاح شد
یک باب آموزشگاه 18 کلاسه با مشارکت بنیاد برکت با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد و 760 میلیون ریال هم‌زمان با 7 استان کشور به مناسبت گرامی‌داشت هفته وحدت با حضور معاونین استانداری لرستان، نمایندگان بنیاد برکت، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان و جمعی از مدیران اجرایی در یکی از مناطق محروم شهرستان خرم آباد به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در مراسم افتتاح  آموزشگاه شهیدان رضا زندی‌دخت و مهدی حسنوند ناحیه دو خرم‌آباد ضمن تقدیر از مشارکت مجمع خیرین مدرسه ساز کشور،بنیاد برکت، قرارگاه سازندگی خاتم، نهادهای دولتی و غیر دولتی گفت‌: افتتاح این آموزشگاه 4 طبقه با پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی در یکی از مناطق محروم شهر خرم‌آباد افتخاری بزرگ برای دستگاه تعلیم و تربیت در استقرار عدالت آموزشی است‌.
گودرز کریمی‌فر خاطر‌نشان کرد‌: بنیاد برکت 5 میلیارد ریال از اعتبارات ساخت این آموزشگاه را تقبل کرده است و در سطح استان 21 باب آموزشگاه را در دست اجرا دارد‌.
وي تصریح کرد‌: 9 پروژه از این پروژه‌ها تقریباً در مرحله واگذاری است و بقیه پروژه‌ها هم تا پایان سال به بهره‌برداری خواهند رسید‌.
کریمی‌فر استعداد یابی و کشف استعدادهای دانش‌آموزان را یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش خواند و گفت‌: ما مصمم هستیم با استقرار عدالت آموزشی در مناطق محروم و صعب العبور استان زمینه برخورداری همه دانش‌آموزان را از امکانات آموزشی و کمک آموزشی فراهم آوریم‌. وی با اشاره به توفیقات کسب شده در آموزش و پرورش افزود‌: در میان رتبه‌های برگزیده استان در جشنواره‌ها و المپیادهای ملی دانش‌آموزانی از مناطق محروم وجود دارند که نشان از توجه آموزش و پرورش به کشف استعدادهای مناطق محروم و استقرار عدالت آموزشی دارد‌.
کریمی‌فر به دعوت قریب به 3 هزار نفر از خیرین در شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز کشور در لرستان اشاره کرد و گفت‌: با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود تلاش می کنیم تا به توسعه و ارتقای فضاهای آموزشی در سطح استان همت گماریم‌.
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به تعهد 800 میلیارد ریالی خیرین مدرسه‌ساز گفت‌: باید از این فرصت‌ها بهترین بهره را برد و زمینه لازم را برای ایجاد فضایی توام با آرامش و نشاط برای دانش‌آموزان فراهم کرد.
لازم به ذکر است در ادامه این جلسه آموزشگاه شهید مهدی حسنوند و رضا زندی‌دخت به صورت مستقیم توسط مسوولان وزارت آموزش و پرورش و نمایندگان بنیاد برکت افتتاح شد‌.
 تعاوني مدارس خرم‌آباد بايد از بهداشت مجوز بگيرند/ افتتاح يك مدرسه بزرگ در خرم‌آباد
منبع: روابط عمومي‌هاي فرمانداري خرم‌آباد و آموزش و پرورش لرستان
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا