یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

به مناسبت بزرگداشت سال‌روز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی‌(ره) در 7 دی ماه 58‌، مراسم تجلیل از چهره‌های موفق‌، بازنشستگان، مدیران و فعالان عرصه سواد‌آموزی استان لرستان برگزار شد‌.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان‌، این مراسم با حضور توکلی معاونت آموزش ابتدایی‌، کشوری معاونت پژوهش و حیدری معاون سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان برگزار شد.
معاون سواد‌آموزی استان لرستان در اين مراسم ضمن تبریک سال‌روز تشکیل نهضت سواد آموزی گفت‌: یکی از شاخص‌های اصلی ارزیابی در هر منطقه‌، میزان با سواد بودن افراد آن جامعه است‌.
علي‌اشرف حیدری با اشاره به طرح شتاب بخشی به سوادآموزی در بعضی از استان‌ها و لرستان گفت‌: طبق این طرح همه دستگاه‌های دولتی مکلفند در این راستا همکاری نمایند‌.
وي با اشاره به تاکید اسلام برای ترویج علم و  علم‌آموزی اظهار داشت‌: در اولین آیه نازل شده بر پیامبر رحمت و مهربانی  امر به خواندن شده است و اسلام کسی را که بدنبال خواندن و نوشتن نباشد نکوهش میکند .
حیدری در ادامه افزود‌: طبق آمار میزان افراد با سواد جامعه در سال ۵۷ حدود ۳۵ درصد جامعه و بعد از نهضت و جنبش عمومی به بالای ۹۰ درصد رسیده است و ما مفتخریم که امروزه در میان دوستان و چهره‌های موفق افرادی را می‌بینیم که تحصیل خود را از نهضت سواد‌آموزی شروع کرده‌اند‌. 
در ادامه این همایش از چهره‌های موفق سواد‌آموزی لرستان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.
 
 از چهره‌های موفق سوادآموزی لرستان تقدير شد
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا