یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هفتمین جشنواره سراسری دوسالانه هنرهای تجسمی بسیج درخرم‌آباد برگزار می‌گردد‌.
بنا به همین گزارش هفتمین جشنواره سراسری دوسالانه هنرهای تجسمی بسیج بهمن‌ماه امسال با عنوان جشنواره هنرهای تجسمی بسیج در دیار فلک‌الا‌افلاک برگزار مي‌شودتجلی حقیقیت و زیبایی به منظور رشد و شکوفایی استعداد هنری بسیجیان‌، شناسایی نخبگان هنری‌، ایجاد رقابت سالم و سازنده در بین هنرمندان بسیجی برای خلق آثار برجسته و شاخص در خرم‌آباد برگزار مي‌شود.
به گزارش يافته، اين جشنواره در رشته‌هاي رشته‌های نقاشی‌، کاریکاتور‌، هنری‌های سنتی شامل نگار‌گری‌، تذهیب‌، تشعیر‌، معرق‌، منبت‌، قلم‌زنی، گرافیک در خرم‌آباد برگزار می‌شود.
از اهداف این جشنواره را می‌توان تبین و ترسیم مفاهیم عالی دینی به واسطه هنر و اندیشه والای هنرمندان‌، استفاده از ظرفیت‌های تخصصی اندیشگی فرهنگ و هنر ایرانی-اسلامی برای ترویج مفاهیم انسانی در جهان معاصر‌،  ایجاد زمینه‌های تعامل میان هنر‌مندان بسیجی خلاق و فعال در عرصه هنر‌های تجسمی و هم‌اندیشی با انگیزه انتقال تجارب علمی و هنری پژوهشگران سراسر کشور برشمرد.
موضوعات این جشنواره  حقیقت و زیبایی در ساحت هنر(به جهت تبین مبانی نظری حکمت هنر و زیبایی شناسی اسلامی)‌، هنر به مثابه رسانه، استقلال فرهنگی و هنری، سبک زندگی ایرانی اسلامی ، جهاد فرهنگی،اقتصادی،علمی و سازندگی، استکبارستیزی، وحدت اسلامی(هبستگی و حسن همجواری)‌، تداوم فرهنگ علوی (غدیر‌، عاشورا، امید، انتظار و ظهور)‌، فرهنگ پایداری (حماسه مقاومت، ایثار، شهادت، آزادگی)‌، انرژی هسته‌ای برای همه، سلاح هسته‌ای برای هیچ‌کس‌، افشای فتنه گروهک‌های تکفیری به ویژه گروهک تکفیری داعش و چالش‌های هنر در حوزه جنگ نرم (‌مقابله با شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های مهاجم) می‌باشند.
شایان ذکر است هفتمین جشنواره دو سالانه هنرهای تجسمی بسیج آذر‌ماه سال جاری در استان‌ها برگزار شده که منتخبین جشنواره‌های استانی در نیمه اول بهمن‌ماه در دیار فلک‌الاافلاک به رقابت می‌پردازند.

مجتبي روماني انتصاب مسوول کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی
هفتمین جشنواره سراسری دوسالانه هنرهای تجسمی بسیج
طی حکمی از سوی مسوول سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل‌(‌ع‌)  لرستان مجتبی رومانی به سمت مسوول کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی هفتمین جشنواره سراسری دوسالانه هنرهای تجسمی بسیج منصوب شد.
در این حکم آمده است: به موجب این حکم جناب‌عالی بعنوان مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی هفتمین جشنواره سراسری دوسالانه هنرهای تجسمی سازمان  بسیج هنرمندان منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند در انجام اموارت محوله موفق باشید‌.
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا