یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سيد مصطفي جهانبخت مسوول مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستانطی حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مسوول مطبوعات این اداره کل منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، سید مصطفی جهانبخت با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان مسوول جدید مطبوعات این اداره‌ کل در استان منصوب شد.
در این حکم بر ایجاد تحول در عرصه فعالیت‌های مطبوعاتی استان لرستان با استفاده از تجربه و تخصص فعالان این عرصه در استان تاکید شده است.
قابل ذكر است پیش از این خانجان کرمی به مدت 6 سال مسوولیت مطبوعات اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان را بر عهده داشت.
                            
تقدیر از عوامل برگزاری نمایشگاه کتاب لرستان
مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی لرستان با اعطای لوح سپاس به مجموعه همکاران از زحمات آنان در برگزاری هشتمین نمایشگاه کتاب استان تقدیر کرد.
حجت‌الاسلام و المسلمین "حمیدرضا حنان" در جلسه‌ای که با حضور كاركنان ارشاد در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد از آنان به مناسبت برگزاری هشتمین نمایشگاه کتاب استان با اهدا لوح سپاس تقدیر و تشکر نمود.
وی در این جلسه به آیه معروف من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق اشاره کرد و گفت: هر کس در مقابل احسان و نیکی بندگان خداوند شکرگزاری نکند خدا را شکر نگفته است؛ بنابراین اگر در جامعه روحیه تشکر و قدردانی از انسان‌ها از بین برود، گرایش به فعالیت‏های مثبت و سازنده کمرنگ شده و دلسردی جای آن را خواهد گرفت.
حنان در بخش دیگری از سخنان خود به بحث اعتقادی عالم محضر خداست اشاره داشت و گفت: توجه و ایمان به این حقیقت که عالم محضر خداست و خداوند از جزئیات اعمال انسان آگاه است، اثر عمیق و فوق العاده‏ای در پاکسازی اعمال و نیات انسان دارد. و نباید در وجود خدا شک کنیم وجود خداوند روشن، بدیهی و مبرهن است و نیاز به دلیل برای استدالال نداریم و خداوند بر همه چیز حاضر و ناظر است و نباید در محضر خداوند گناه کنیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، در پایان از همه كاركنان، دست اندرکاران و عوامل اجرایی به خاطر حضور در نمایشگاه و برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری در طول برپایی نمایشگاه با اهدا لوح تقدیر تشکر و قدردانی کرد و گفت:‌ همکاری و تعامل رمز موفقیت یک تیم کاری است و یکی از چیزهایی هم به این همکاری اضافه می‌کند تشکر کردن از زحمات آنان است.
 
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا