یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

"فرج علی‌پور" نوازنده چیره‌دست کمانچه‌، خواننده و نغمه‌پرداز لرستانی همراه با کنسرت گروه موسیقی تال به سرپرستی "مسلم علی‌پور" در تهران به صحنه می‌روند‌.
به گزارش يافته، كنسرت لري و كردي گروه تال به خوانندگی استاد فرج علي پور و شاهو عندليبي با تنظیم میلاد علی‌پور از ساعت 21:30 چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۴ و ۲۵ دی‌ماه در تالار وحدت تهران برگزار می‌گردد.
بلیت‌های این كنسرت به علاقه‌مندان در موسسه ققنوس به شماره تلفن 22728007  و سایت اینترنتي www.iranconsert.com به نشانی عرضه خواهد شد.
در گروه موسیقی تال فرج علی‌پور( کمانچه و خواننده قطعات لری)،  شاهو عندليبي (خواننده قطعات کردی) ، بابك غسالي (عود)، مريم خدابخش (عود)، حميد بهروزي نيا (تار)، ميلاد علي پور (تار)، شايان رياحي (سازهاي کوبه‌ای)، بابك پيماني (تنبك)، مسلم علي پور (كمانچه)، داود رحمان پور (سنتور)، محسن كيهاني‌نژاد (سرنا و بالابان)
گروه موسیقی تال با 26 سال سابقه فعالیت در راستای حفظ و اشاعه موسیقی لری، همکاری با خوانندگان مطرح لرستان داشته و تمام کوشش و توان خود را در معرفی موسیقی لری به کار برده تا افتخاراتی دیگر برای دیار فلک‌الأفلاک در سرتاسر جهان به ارمغان آورد.
قابل ذکر است نحوه فروش اینترنتی بلیطهای این کنسرت به شکلی است که پس از تکمیل ظرفیت سانس چهارشنبه، پیش فروش  بلیط‌های سایت پنجشنبه آغاز می‌شود. 

خبر: عبدالرضا قاسمی/ تهران

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا