یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از همراهان هشتمین نمایشگاه کتاب استان لرستان تقدیر و تشکر کرد.
حجت‌الاسلام حميدرضا حنان مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستانبه گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان‌، حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا حنان از دستگاه‌‌هاي مشارکت کننده در برپايي هشتمین نمایشگاه کتاب لرستان که هزاران مشتاق را از سراسر استان گرد هم آوردند تقدیر و تشکر کرد.
وي با قدردانی از ناشران شرکت کننده در نمایشگاه کتاب لرستان‌، از استقبال چشمگیر مردم فرهنگ‌دوست و فرهیخته استان و همچنین از همکاری استانداری لرستان، شهرداری خرم‌آباد، بانک صادرات‌، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دانشگاه علوم پزشکی‌، نهاد کتابخانه‌های عمومی‌، مخابرات استان‌، آموزش و پرورش‌، شورای شهر و حوزه علمیه و به وی‍‍ژه صدا و سیمای مرکز لرستان و اصحاب رسانه و سایر حامیان برگزاری هشتمین نمایشگاه کتاب لرستان قدردانی کرد‌.
حجت‌الاسلام حنان از دکتر صالحی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام ميرعمادي نماینده ولی فقیه در استان لرستان، مهندس بازوند استاندار لرستان و سایر مسوولین دستگاه‌های اجرایی‌، هنرمندان‌، نویسندگان‌، فرهیختگان و همچنین از حضور فعال اصحاب مطبوعات و خبرگزاری‌های استان که در طول برپایی نمایشگاه‌، حامی این رویداد فرهنگی بودند تقدیر و تشکر نمود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، در پایان همه دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی و همچنین ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های تابعه به خاطر حضور در نمایشگاه و برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری در طول برپایی نمایشگاه را نیز شایسته تقدیر دانست.
حنان متذكر شد: به پاس استقبال مردم فرهنگ‌دوست لرستان نمايشگاه بزرگ كتاب يك روز ديگر نيز تمديد و شد و تا شامگاه چهارشنبه 19 آذرماه در محل نمايشگاه‌هاي بين‌المللي خرم‌آباد برپا خواهد بود.
قابل ذكر است ظرف 7 روز گذشته حدود 300 ميليون تومان بن‌كارت در اختيار متقاضيان اين نمايشگاه قرار گرفته است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا