یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان با بیان اینکه فرهنگ در توسعه لرستان نقش زیربنایی دارد، بر لزوم حمایت از ناشران بومی تاکید کرد.
بازدید استاندار از نمایشگاه کتاب استان لرستان به گزارش یافته، هوشنگ بازوند شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب استان لرستان از روند برگزاری این نمایشگاه ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: علیرغم این که در برپایی نمایشگاه کتاب در لرستان چند سالی وقفه افتاده بود اما سطح کمی و کیفی این نمایشگاه بالا بوده و استقبال بی‌نظیری از آن صورت گرفته است.
وی افزود: رضایت ناشرین و غرفه داران حاضر در این نمایشگاه از چگونگی روند برگزاری نمایشگاه حاکی از حضور و استقبال مردم از نمایشگاه کتاب بوده است.
استاندار لرستان بر اهمیت حوزه فرهنگ و همپایی آن با مباحث اقتصادی تاکید کرد و بیان داشت: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی به سر می‌بریم و همان‌قدر که اقتصاد برای توسعه یک کشور و استان اهمیت دارد فرهنگ نیز به همان اندازه حائز اهمیت است.
بازوند با اشاره به این که فرهنگ در لرستان یک نقش زیربنایی دارد عنوان کرد: دغدغه‌هایی که در مورد مسائل اقتصادی وجود دارد برای امور فرهنگی نیز صادق است و معتقدیم فرهنگ می‌تواند زیربنای خوبی برای توسعه و رشد اقتصاد در لرستان باشد.
وی به حضور خوب ناشران بومی و غرفه‌هایی از کتب بومی در نمایشگاه کتاب لرستان اشاره کرد و گفت: پیشنهاد می‌شود هدایایی که برای میهمانان خارج از استان در نظر گرفته می‌شود از کتب بومی استان باشد.
استاندار لرستان بر استمرار برگزاری نمایشگاه کتاب در استان تاکید کرد و افزود: امیدوار هستیم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان هرساله شاهد برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در لرستان و در سطح مطلوبی باشیم.
بازوند برگزاری نمایشگاه کتاب در لرستان را ظرفیت مناسبی برای استان دانست و اظهار داشت: طی ابلاغیه‌ای از تمامی کارکنان ادارات و مدیران دستگاه‌های اجرایی دعوت می‌شود از این نمایشگاه دیدن کرده و کتب موردنیاز هر دستگاه را از این نمایشگاه خریداری کنند.
در حاشیه بازدید استاندار لرستان از هشتمین نمایشگاه کتاب استان لرستان از نرم‌افزار معرفی نویسندگان و کتب شهرستان بروجرد و همچنین از 13 عنوان کتاب منتشر شده طی سال جاری رونمایی شد.

حضور سرپرست شهرداری خرم‌آباد از نمایشگاه بزرگ کتابحضور سرپرست شهرداری خرم‌آباد از نمایشگاه بزرگ کتاب

سیاوش سپهوند سرپرست شهرداری خرم‌آباد با حضور در هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان از در رویداد مهم فرهنگی حضور يافت.

سپهوند با حضور در نشست فرهنگي که در حاشیه نمایشگاه برگزار شد‌؛ ضمن شنیدن صحبت‌های کارشناسان در زمینه‌های مختلف‌، اعلام آمادگی شهرداری در خصوص حمایت از فعالان فرهنگی از دست‌اندر‌کاران بر پایی این نمایشگاه تقدیر و تشکر کرد.

منبع: روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا