یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس مرکز اجرایی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت نام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه‌ از دوشنبه دهم آذر آغاز می‌شود و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.
ثبت نام كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي- يافتهبه گزارش یافته، محمدرضا مهرادفر ظرفیت پذیرش مقطع کارشناسی ارشد سال آینده دانشگاه آزاد اسلامی را حدود 200 هزار نفر اعلام و اضافه کرد: ثبت نام اینترنتی است و از طریق پایـگاه مرکز آزمون به نشانی azmoon.org انجام می‌شود.
وي با بیان این‌که هر داوطلب می‌تواند 20 رشته محل را انتخاب کند؛ بيان داشت: زمان برگزاری آزمون هفتم، هشتم و نهم خردادماه سال آینده خواهد بود.
مهرادفر افزود: هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ آزاد اسلامی 60 هزار تومان است.
 ثبت نام از داوطلبان آزمون‌های دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد سال 94 دانشگاه آزاد اسلامی به ترتیب از روزهای یک‌شنبه 9 آذر‌ماه و دوشنبه 10 آذر‌ماه از طریق پایگاه ثبت‌نام الکترونیکی معاونت سنجش و پذیرش به آدرس Azmoon.org آغاز خواهد شد.
برای آگاهی داوطلبان از رشته‌ها و مجموعه‌های امتحانی و همچنین رشته/ محل‌های دایر در این دو مقطع از 4 آذرماه 93 فهرست رشته‌/ محل‌های دوره کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 94 از طریق پیوند‌های زير در دسترس داوطلبان قرار گرفته است.
از آن‌جایی که تعدادی رشته‌/ محل نیز در دست بررسی و تصویب نهایی قرار دارد‌، فهرست رشته‌/ محل‌های جدید متعاقباً به اطلاع متقاضیان خواهد رسید تا در صورت علاقمندی نسبت به انتخاب آن‌ها اقدام نمایند.
در آزمون دکتری تخصصی سال جاری به هر داوطلب امکان انتخاب یک رشته امتحانی و حداکثر در 20 واحد دانشگاهی انتخابی ارائه شده است.
در مقطع کارشناسی ارشد نیز داوطلبان پس از انتخاب یک مجموعه امتحانی مجاز به انتخاب حداکثر 20 رشته/ محل متناسب با آن می‌باشند.

رشته محل‌های آزمون دکتری تخصصی سال 1394

رشته محل‌های آزمون کارشناسی ارشد سال 1394

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا