یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون وزير و رئيس سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور گفت: مصوبه محاسبه سنوات ارفاقي كاركنان آموزش و پرورش استثنايي موضوع تبصره 5 ماده واحده قانون تشكيل سازمان آموزش و پرورش استثنايي اصلاح شد.

نامدار عبدالهيان, يافتهبه گزارش خبرنگار يافته، دكتر نامدار عبدالهيان اظهار داشت: سنوات ارفاقي كاركنان آموزش و پرورش استثنايي كه در قانون مديريت خدمات كشوري حذف شده بود با پي‌گيري‌هاي انجام شده از سوي هيات محترم وزيران تصويب و ابلاغ شد.

وي افزود: در اين مصوبه بر خلاف تبصره 5 ماده واحده قانون تشكيل سازمان آموزش و پرورش استثنايي، هر 5 سال سنوات خدمت صرفاً از لحاظ بازنشستگي محاسبه مي‌شد و در طبقه، رتبه شغلي و همچنين حق شاغل بي‌تاثير بود كه با اصلاح تصويب‌نامه، عبارت "‌از هر لحاظ" از جمله "از نظر" به صورت "از لحاظ" اصلاح گرديده است.

رئيس سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور در ادامه بيان داشت: اصلاحيه سنوات ارفاقي كاركنان آموزش و پرورش استثنايي با هماهنگي اداره كل امور اداري و تشكيلات وزارت آموزش و پرورش در احكام جديد كاركنان آموزش و پرورش استثنايي لحاظ شده و امسال كارگزيني‌هاي آموزش و پرورش در سراسر كشور ملزم به انجام آن هستند.

عبدالهيان افزود: ضريب سختي كار (فوق‌العاده استثنايي) معلمان استثنايي هم از چند سال قبل قطع شده است، امسال براي آنها برقرار مي‌شود.

لازم به ذكر است سنوات ارفاقي كاركنان آموزش و پرورش استثنايي نزديك به 3 سال است كه به كاركنان آموزش و پرورش استثنايي تعلق نمي‌گرفت كه اين مشكل توسط مقام عالي وزارت آموزش و پرورش در شوراي توسعه مطرح و سپس در كميسيون دولت بررسي و تصويب شد.

 

 

م . سلاح‌ورزي / يافته

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 همکار 1394-02-15 00:45
:cry: با سلام لطفا بفرمایید که سنوات بین سالهای ۸۸ تا ۹۱ که احتساب نشده آیا دوباره جزء سنوات محسوب خواهد شد؟ با تشکر
نقل قول کردن
#2 بهمن 1394-03-27 01:53
چرا نمینویسید این خبر مال چه تاریخیه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا