یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اعضای تحریریه‌ی پایگاه تحلیلی خبری “لکنا” تصمیم گرفتند نام این وب‌سایت را به “کشکان” تغییر دهند.
مهدي دوست‌محمدی از اعضاي هيأت تحريريه اين وب‌سایت خبري گفت: “لکنا” عنوانی بود که با رویکرد هیأت تحریریه‌ی سایت هماهنگی نداشت، در حالی که ما اخبار همه‌ی مناطق لرستان و دغدغه‌های همه ی مردم استان را مد نظر داشتیم همیشه متهم به قومیت‌گرایی و بی‌توجهی به سایر گویش‌ها و لهجه‌های رایج استان بودیم.
وي افزود: همچنین با توجه به درخواست مجوز سایت از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد باید عنوانی انتخاب می‌شد که در آینده به دنبال تغییر آن نباشیم.
وی ابراز امیدواری کرد که تحریریه‌ی “کشکان” همچون گذشته فعالیت خود را ادامه داده و همواره صدای مردم بوده و در اين مسیر حرکت کنند.
پایگاه تحلیلی خبری لکنا سال ۹۱ توسط مهدی دوست‌محمدی و گروهی از خبرنگاران فعال شهرستان کوهدشت استان لرستان شروع به فعالیت نمود. این وب‌سایت توانست رتبه‌ی الکسای خود را تا رده 7 هزار ارتقا داده و به یکی از سایت‌های خبری به روز لرستان تبدیل شود.
علاقه‌مندان به كشكان (لکنا) باید از این پس برای دسترسی به مطالب این سایت به آدرس www.kashkan.ir  مراجعه نمایند.
تغییر نام یک پایگاه خبری: اعضای تحریریه‌ی “لکنا” به “کشکان” رفتند
همچنين وب‌سايت نشريه "نسيم دلفان" به صاحب امتيازي و مدير مسوولي بتول رحمتيان و سردبيري رضا محمدي نيز با قالب و چهره‌اي جديد رونمايي شد. براي مشاهده مطالب اين وب‌سايت به اين نشاني مراجعه كنيد: nasimedelfan.ir
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا