یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هنرمندان و اعضاي انجمن موسیقی لرستان با صدور پيامي درگذشت مرتضی پاشایی خواننده جوان و خوش‌صدای موسیقی پاپ کشور را تسليت گفتند.
به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی استان، در متن اين پيام آمده است: باز چرخ بازیگر یکی دیگر از هنرمندان ایران عزیر را به بازی گرفت و مرتضی پاشایی خواننده جوان و خوش صدای موسیقی پاپ را به پیش خود دعوت کرد. آری شاعر چه زیبا سروده که زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست و کارگردان این عرصه چه خوب می‌داند بازیگرانش را انتخاب کند.
موسیقی پاپ ایران با استفاده از پتانسیل‌های داخلی خود توانسته که مسیر درست را پیدا کرده و با تکیه بر جوانان این مرز و بوم به دور از هر گونه حواشی و هماهنگ با موازین جمهوری اسلامی غذای روح قشر جوان ایران عزیز را تامین نماید.
 ضايعه و فقدان بزرگ درگذشت مرتضی پاشایی خواننده جوان و خوش‌صدای موسیقی پاپ کشور را به خانواده محترم ایشان، جامعه هنری و مردم هنر‌دوست ایران تسليت عرض نموده و از پروردگار يكتا براي آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه و براي ساير بازماندگان صبر جميل خواستاريم.
همچنين شماري از اعضاي انجمن موسيقي لرستان به عيادت استاد نبي‌الله فيروزي از نوازندگان شهير كمانچه لرستان رفتند . از وي تجليل نمودند.
استاد فيروزي مدتي است كه به دليل كسالت خانه‌نشين شده است.
امين عباسيان، فرشاد سيفي، مجتبي روماني، باقر درافشان، محمدحسن كاكاوند و حكمت پيك، حاضران در اين اقدام نيك بودند.
تسليت انجمن موسیقی لرستان به مناسبت درگذشت مرتضي پاشایی/ تجليل از پيشكسوت موسيقي لرستان 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا