یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

طی حکم صادره از سوي از سوی گودرز كريمي‌فر مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، رئیس گروه تکنولوژی و مريم بياتگروه‌های آموزشی آموزش و پرورش لرستان منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، بر اساس اين حكم "مریم بیات" به عنوان رئیس گروه تکنولوژی و گروه‌های آموزشی آموزش و پرورش لرستان منصوب گرديد.
 بیات دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی است و در مدت 27 سال خدمت در آموزش و پرورش سوابقی همچون دبیری و مدیری آموزشگاه‌ها را تجربه کرده است.
بیات از پژو‌هشگران فرهنگی است و تا کنون چندین مقاله علمی و پژوهشی ارائه کرده است‌. وي جاي‌گزين محمدتقي تقوی‌چگنی شد كه از اول مهرماه به عنوان رئیس اداره امور قرآن‌، نماز و عترت آموزش و پرورش لرستان منصوب گشته است.
قابل ذكر است پيش از اين محمدتقي‌ تقوي‌چگني از يكم شهريور 92، محمود حسنوند از يكم آبان 91، علي‌محمد دارايي از فروردين 90، نادر حاتمي‌كيا از يكم اردي‌بهشت 88، سيد حسام‌الدين حجازي از سوم اردي‌بهشت 86، محمدامين رضواني از 10 مهر 85، نادر كريمي‌بيرانوند از 25 اردي‌بهشت 85، محمد حسيني از 1378، رحمت‌الله هاشمي از 1372 و محمدرضا ملكشاهي‌راد از 1370 عهده‌دار اين سمت بوده‌اند.

انتصاب امام جماعت ناحيه يك خرم‌آباد
حجت‌الاسلام "مصطفی قاسمی" به عنوان امام جماعت ناحیه یک منصوب شد.
مراسم معارفه حجت‌الاسلام قاسمی به عنوان امام جماعت ناحیه یک با حضور اسد عباس‌زاده مدير آموزش و پرورش ناحيه يك برگزار شد.
همچنين از خدمات حجت‌الاسلام حسنوند که به دنبال ادامه تحصیلات تکمیلی می‌باشد تجلیل به عمل آمد.

 انتصاب امام جماعت ناحيه يك خرم‌آباد
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا