یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری ششمین دوره انتخاب کتاب سال این استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، "ماشاالله امان‌الهی‌بهاروند در اين خصوص گفت: ششمین دوره انتخاب کتاب سال لرستان توسط این اداره کل و با همکاری مؤسسه فرهنگی "درین مهر کیا" استان برگزار می‌شود.
وی افزود: موضوع‌های ششمین دوره انتخاب کتاب سال لرستان شامل ادبیات (شعر، داستان، پژوهش های ادبی)، علوم دینی و قرآنی‌، کلیات(دایرة‌المعارف‌، فرهنگ‌ها)، تاریخ، علوم کاربردی ‌(کتب دانشگاهی‌، آموزشی‌، پزشکی و ...)، فلسفه‌، کودک و نوجوان، علوم اجتماعی و روان‌شناسی‌، هنر و منویات و شعائر انقلاب اسلامی (در خصوص شعار سال‌های 91 و 92 اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی) است.
وی در خصوص شرایط شرکت در جشنواره نیز گفت: چاپ اول آثار ارسالی به دبیرخانه می‌بایست در سال 1391-1392 باشد و کتاب‌هایی که در غیر از زمان اعلام شده به دبیرخانه ارسال شوند داوری نمی‌شوند.
بهاروند افزود: شاعران، نویسندگان، ناشران، سازمان‌ها و نهادهایی که در 10 حوزه ذکر شده، در سال‌های 1391 و 1392 اقدام به چاپ کتاب نموده‌اند، می‌بایست 3 نسخه از هر کتاب را جهت داوری به دبیرخانه ارسال کنند.
معاون فرهنگی فرهنگی‌هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت‌: با توجه به این که زمان برگزاری جشنواره متعاقباً اعلام خواهد شد مهلت ارسال آثار تا 26 آبان‌ماه و زمان معرفی آثار 10 آذر‌ماه تعیين شده است.
قابل ذكر است لوح تقدیر ویژه کتاب سال به انضمام تندیس و مبلغ 5 ميليون ریال برای کتاب برگزیده در هر موضوع می‌باشد‌.
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه دائمی انتخاب کتاب سال واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان واحد چاپ نشر ارسال نمایند.

 برگزاري ششمین دوره انتخاب "کتاب سال" لرستان + شرايط شركت
 
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا