یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شنبه 17 آبان‌ماه، بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های وابسته با شعار «رسانه، آزادی مسوولانه» در مصلی تهران افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز با حضور در مصلی تهران رسماً بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها را افتتاح کردند.
بیش از 440 رسانه داخلی و خارجی شامل 38 روزنامه، 20 خبرگزاری، 67 نشریه استانی و همچنین 31 رسانه خارجی از جمله حاضران در نمایشگاه مطبوعات امسال هستند.
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان نیز در این نمایشگاه حاضر است. از جمله برنامه‌های غرفه مطبوعات و رسانه‌های لرستان ارائه نشریات و تولیدات رسانه‌ای فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی استان لرستان به بازدید‌کنندگان است.
دارابی مسوول غرفه‌ی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از انجام مسابقه فرهنگی همراه با جایزه برای آشنایی بیش‌تر بازدید کنندگان این غرفه با استان لرستان خبر داد.
نشريه بهار سلامت نيز از لرستان به صورت مستقل در اين نمايشگاه شركت كرده است. غرفه اين نشريه در شبستان مصلي امام خميني(ره)، راهروي 25 پلاك 63 قرار دارد.
غرفه 55 نشريه دانشجويي دانشگاه لرستان نيز در راهروی 27 و در شبستان اصلی مصلای تهران بر پا است.
 این نمایشگاه از 17 آبان به مدت یک هفته تا 23 آبان، از ساعت  9 تا 20 در مصلی امام خمینی تهران برپا است.

 بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها گشایش یافت/ غرفه لرستان
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا