یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

روز گذشته مشاور وزیر آموزش و پرورش و مدیر کل دفتر وزارتی به همراه معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری و مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با حضور در منزل مرحوم کاظم صفرزاده از خانواده آن مرحوم دلجویی کرده و پیام تسلیت وزير را به خانواده وي ابلاغ کرد.
به گزارش روابط عمومي آموزش و پرورش لرستان، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش نیز ضمن ابراز همدردی با خانواده مرحوم کاظم صفرزاده گفت: از یک طرف به خود می‌بالیم که فردی از جنس فرهنگیان به خاطر نجات دیگران از عزیزترین داشته خود که جانش است می‌گذرد و از طرفی نیز متأثر شدیم که فردی با این ویژگی‌ها از کنارمان رفت.
محمد فاضل با اشاره به پیدا شدن جسد مرحوم کاظم صفرزاده در روز تاسوعا گفت: این تقارن برای ما پرمعنا و باارزش است چرا که ایشان در مسیر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برای نجات دانش‌آموزان گام برداشتند.
وی در ادامه با ابلاغ سلام علي‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش به خانواده مرحوم کاظم صفرزاده، متن پيام را به اين شرح قرائت کرد:
«عصر روز سه‌شنبه سیزدهم آبان‌ماه 93، هم زمان با مراسم پرشکوه عاشورای حسینی‌، پیکر مرحوم کاظم صفرزاده معلم فداکار لرستانی که در اقدامی ایثارگرانه جان عزیز خویش را در راه یاری رساندن به دانش‌آموز بیمارش در طبق اخلاص نهاده بود‌، به خاک سپرده شد تا جلوه دیگری از فداکاری و از خود گذشتگی را در صحیفه معلمی خویش رقم زند‌. 
جان‌فشانی مرحوم کاظم صفر‌زاده به تاسی از ایثارگری‌های اصحاب و یاران با وفای امام شهیدان‌، حضرت سید الشهداء «علیه السلام‌» بزرگ آموزگار ایثار و فداکاری‌، افتخار تشییع را درعصر عاشورا نصیب وی نمود‌.
 کاظم صفرزاده تلاش کرد تا آخرین لحظه، وظیفه معلمی خود را به درستی انجام دهد تا مشق عشق، ایثار و فداکاری در کلاس کمال انسانی در این زمانه بدون الگو نماند‌.
این‌جانب ضمن ابراز همدردی با جامعه‌ی فرهیخته فرهنگی کشور که هماره قافله‌سالار عمل به ارزش‌های والای اخلاقی و صفات حمیده انسانی هستند‌، فقدان این معلم فداکار را که در روز عاشورای حسینی در دامان خاک آرام گرفت، به ملت شریف ایران، جامعه فرهنگی کشور به ویژه فرهنگیان خطه ایثارگر لرستان و خانواده معزز ایشان تسلیت می‌گویم‌، رجای واثق دارم که  عشق و ایثار چنین معلمانی در تاریخ ملت سرافراز ایران‌، جاودانه خواهد ماند.»
علی‌اصغر فانی وزیر آموزش وپرورشمدیر کل آموزش و پرورش لرستان نيز در اين مراسم با تقدیر از پی‌گیری و عنایت دکتر فانی در خصوص حادثه دلخراش سقوط خودروی حامل معلم فداکار لرستانی و 3 دانش‌آموزش در سیلاب اخیر خرم‌آباد گفت‌: پیام مقام عالی وزارت حاکی از توجه و عنایت خاصی است که ایشان نسبت به جایگاه رفیع معلمان دارند.
گودرز کریمی‌فر با اشاره به تعامل و همکاری صمیمانه ستاد مدیریت بحران استان و استاندار لرستان گفت‌: عزم عمومی مدیران اجرایی استان در پی‌گیری حادثه قربانیان سیلاب خرم‌آباد قابل تقدیر بود‌.
وی ضایعه فقدان این معلم فداکار و 3 دانش‌آموزش را برای خانواده بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان را عظیم خواند و گفت: این حادثه قلب مردم ایران را جریحه‌دار کرد و ایثار و فداکاری معلمان متعهد و وظیفه شناس را ثابت کرد‌.
کریمی‌فر خاطر‌نشان کرد‌: به منظور ارج نهادن به اقدام انسان‌دوستانه این معلم فداکار لرستانی در آینده‌ي نزدیک یکی از آموزشگاه‌های شهرستان پلدختر به نام مرحوم کاظم صفرزاده نام‌گذاری خواهد شد‌.
در پایان تندیس فداکاری از طرف مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به خانواده معلم فداکار لرستانی اهداء گردید.

 تجليل نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش از معلم فداكار لرستاني + عكس
تجليل نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش از معلم فداكار لرستاني + عكس
 
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا