یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم پلدختر در مجلس شوراي اسلامي با ارسال نامه‌ای به رئیس کمسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، عنوان قهرمان ملی را برای معلم فداکار لرستانی از وزیر آموزش و پرورش خواستار شد.
علي كاييدي نماينده مردم پلدختر در مجلس شوراي اسلاميبه گزارش يافته، دكتر علي‌اكبر کائیدی در این نامه با اشاره به سیل اخیر در محور مواصلاتی "پلدختر- خرم‌آباد" تصریح کرد: در اثر بارندگی و ایجاد سیل، شامگاه دوشنبه 28 مهرماه در منطقه شورآب جاده اصلی "خرم‌آباد‌– پلدختر" باعث آب گرفتگی جاده و غرق شدن 2 ستگاه ماشین به همراه سرنشینان می‌شود.
وی در مورد جریان حادثه اظهار داشت: یک دستگاه پژو حامل 4 سرنشین یک معلم و 3 دانش‌آموز و یک دستگاه پراید با یک سرنشین در این حادثه جان باختند.
نماینده پلدختر در ادامه افزود: معلم جان‌باخته پس مراجعه به درمانگاه بخش ویسیان شهرستان چگنی برای مداوای دانش‌آموز مجروح به علت نبود امکانات از جمله آمبولانس 115 مجبور به انتقال دانش‌آموز مصدوم به خر‌م‌آباد مي‌شود که در بین راه گرفتار سیل شده و جان مي‌بازند.
کائیدی با اشاره به پیدا شدن جسد 3 دانش‌آموز بعد از گذشت چند روز خاطر‌نشان کرد: جسد معلم فداکار به نام کاظم صفرزاده و سرنشین ماشین پراید هنوز پیدا نشده است. شایسته بود وزیر خود به لرستان بیاید و حادثه مدیریت شود و مقصرین مورد باز‌خواست قرار گیرند.
وی با اشاره به داستان فداكاري ریزعلی خواجوی، حادثه شین‌آباد، سر تراشیدن معلم مریوانی و ماجرای اسیدپاشی اصفهان اظهار داشت:  این حادثه‌ها همه در رسانه ملی انعکاس داشت، اما حادثه جانگداز مرگ اين معلم فداکار، که مردم لرستان را دغدار کرد انعکاس نداشت و اين موضوع باعث ايجاد موجي از خشم و ناراحتي بين مردم لرستان از وزارت آموزش و پرورش و سازمان صدا و سيما شد.
به اين ترتيب معلمي كه هم پرستار بود، هم آمبولانس 115 و هم اورژانس، شایسته است قهرمان ملی نام بگیرد.
 
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا