یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عصر روز شنبه سوم آبان‌ماه مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به همراه فرمانداران شهرستان‌های پلدختر و دوره چگنی با حضور در منزل مرحوم کاظم صفرزاده معلم فداکار لرستانی که در سیلاب چند روز گذشته دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد‌، حضور پیدا کرد و از ایثار و از خودگذشتگی این معلم فقید تجلیل کرد‌.
به گزارش يافته، گودرز کریمی‌فر در جمع بازماندگان مرحوم صفرزاده گفت‌: اقدام این معلم شریف، تعلیمی عملی و درسی ماندگار برای همه نوجوانان و جوانان کشور ما در طول نسل‌های متوالی است.
وي با بيان اين كه این همکار شریف و وظیفه‌شناس نمونه‌ای از معلمان شریف کشور ماست که  درس پاکی‌، شرافت‌، از خودگذشتگی و ایثار را عملاً به دانش‌آموزانش آموخت، اظهار داشت: زنده‌یاد کاظم صفر‌زاده درس بزرگ فداکاری و ایثار را به همگان آموخت و تجسم عینی این جمله شد که معلم همچون شمع فروزان از جان خود مایه می‌گذارد تا افرادی را که خواهان علم و دانش و معرفت هستند تربیت کند.
کریمی‌فر با اشاره به سهیم بودن همه مردم لرستان و خانواده بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان در مصیبت هجران این معلم فداکار گفت‌: مردم فرهنگ‌دوست استان خود را در مصیبت این خانواده عزیز شریک می‌دانند‌.
وي با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های آموزش و پرورش برای یافتن اجساد قربانیان این حادثه ناگوار گفت‌: آموزش و پرورش از لحظات اول حادثه با تمام ظرفیت و قوا ورود کرد‌.
قدرت‌الله ترابی‌نژاد فرماندار شهرستان پلدختر و نورالدين درمنان فرماندار شهرستان دوره چگنی هم در سخنانی از فعالیت‌ها و پی‌گیری خود برای یافتن اجساد قربانیان خبر داده و گفتند‌: با کمک گرفتن از نيروهاي 5 استان همجوار تلاش می‌کنيم تا با یافتن جسد این معلم فداکار و ایثارگر بر آلام بازماندگان تسکین ایجاد نماییم.
در ادامه این دیدار، برادر مرحوم صفرزاده با تقدیر از عملکرد خوب آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های اجرایی گفت‌: همه دستگاه‌ها و مردم  شریف منطقه با دلسوزی و جدیت از همان ساعات اولیه ورود پیدا کرده و به یاری بازماندگان برای یافتن اجساد قربانیان پرداختند.
در پایان با تسلیم پیام تسلیت استاندار و مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از نوع‌دوستی  این فرهنگی فقید تجلیل شد‌.   
 تجليل مسوولان از ایثار معلم فقید لرستانی
منبع: روابط عمومي آموزش و پرورش لرستان
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا