یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

روز گذشته در جشن هفته فرهنگی لرستان، از پذیرفته‌شدگان لرستانی کنکور سراسری و ارشد که دارای رتبه‌ی پايين‌تر از هزار بودند، قدردانی شد.
به گزارش يافته، در این آیین که به همت انجمن لرستانی‌های مقیم تهران برگزار شد، از 35 نفر پذیرفته شده در مقطع کارشناسی و 4 نفر از پذیرفته‌شدگان در مقطع کارشناسی ارشد طی سال‌های 92 و 93 تقدیر به عمل آمد.
در ابتداي اين مراسم، محمد شرفی از دانشجویان لرستانی مقیم تهران ضمن خوش‌آمد گویی به میهمانان برای آنان آرزوی موفقیت کرد و افزود: انجمن لرستانی‌های مقیم تهران بر خود واجب می‌داند تا از نخبگان لرستانی که در کنکور سراسری و ارشد حائز رتبه‌ی برتر شده‌اند تقدیر به عمل آورد.
وي ادامه داد: به دلیل کمبود منابع مالی نتوانستیم از نخبگان دیارمان به نحو احسن تقدیر کنیم و به گُل‌وَنی و لوح سپاسی بسنده می‌کنیم.
سپس سيد ابراهیم موسوی‌نژاد مدیرعامل انجمن لرستانی‌های مقیم تهران به بیان فعالیت‌های این انجمن پرداخت و از دانشجویان و پذیرفته‌شدگان لرستانی کنکور سراسری و ارشد تشکر و قدردانی کرد.
در ادامه، دکتر ولي‌پور از جانب کمیته دانشجویی انمجن لرستانی‌های مقیم تهران به تشریح فعالیت‌های این انجمن پرداخت و گفت: کمیته دانشجویی انجمن در راستای اعتلای دانش و مهارت دانشجویان لرستانی در نظر دارد کارگاه‌های آموزشی متنوعی همچون: روش تدریس، روش نگارش مقاله با معیارهای چاپ در نشریات داخلی و خارجی و ... برگزار نماید.
شایان ذکر است شماری از پذیرفته‌شدگان لرستانی به دلایل مختلف نتوانستند در این جشن شرکت کنند و انجمن لرستانی‌های مقیم تهران در نظر دارد تا در مراسم بعدی از آنان تقدیر نماید.

 از پذیرفته‌شدگان لرستانی کنکور سراسری و ارشد در تهران تقدیر شد + عكس

تقدير از مهسا دولتشاهي و فاطمه‌ فاضلي‌فرد 2 دانش‌آموز خرم‌آباد كه در كنكور سراسري 93 رتبه‌هاي 4 و 6 گروه تجربي را كسب كردند:
از پذیرفته‌شدگان لرستانی کنکور سراسری و ارشد در تهران تقدیر شد + عكس

از پذیرفته‌شدگان لرستانی کنکور سراسری و ارشد در تهران تقدیر شد + عكس

محسن کرامتی‌مقدم
پايگاه خبري يافته/ تهران
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا