یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر اجرایی هفته فرهنگی لرستان گفت: 50 غرفه از همه مشاغل، ادارات و اهالی فرهنگ و هنر در نمایشگاه هفته فرهنگی لرستان حضور دارند.
افشين چگنيبه گزارش يافته، افشین چگنی افزود: این نمایشگاه شامل 50 غرفه از جمله غرفه‌های انتشارات و مطبوعات لرستان، غذاهای محلی‌، لباس های سنتی‌، صنایع دستی‌، حرف و کسب و کارهای استان، است.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه‌، دستگاه‌هایی مانند استانداری لرستان‌، شرکت مخابرات استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي، اداره کل حفاظت محیط زیست‌، اداره کل امور عشایری و جهاد کشاورزی لرستان با شهرداری خرم‌آباد همکاری داشته‌اند.
وی اظهار کرد: تنها دستگاهی که در این میان پای کار نیامده مجموعه میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری استان است.
چگنی ادامه داد: در این نمایشگاه 15 اثر فاخر از شهرستان‌های استان نمایش داده شده و هم چنین در غرفه مفاحر نیز 80 چهره شاخص استان معرفی شده است.
وی اظهار کرد: برای برگزاری این نمایشگاه کمیته‌های ویژه‌ای در زمینه تبلیغات و رسانه‌، کمیته فرهنگی‌، کمیته اجرایی و غیره‌‌، تشکیل شده است.
مدیر اجرایی هفته فرهنگی لرستان گفت: برگزاری نشست‌های تخصصی هم در دستور کار این بخش بود ولی با توجه به فضای حاکم بر مجموعه خانه هنرمندان‌، ترجیح دادیم که برنامه‌هایی مانند نمایش و موسیقی حجم بیش‌تری از این برنامه‌ها داشته باشند.
چگنی اضافه کرد: حضور انجمن لرستانی‌های مقیم تهران، حضور 15 خواننده سرشناس و دعوت از 50 خبرنگار برای پوشش اختتامیه این مراسم، از دیگر برنامه‌هایی است که در راستای برگزاری هر چه با شکوه‌تر این هفته‌، تدوین شده است.
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا