یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

طی حکم صادره از سوی گودرز كريمي‌فر مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان، احمدکاظمی به عنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان دلفان منصوب گرديد.
کاظمی سکاندار آموزش و پرورش دلفان شدبه گزارش يافته به نقل از نسیم دلفان، آئین معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش دلفان با حضور معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش لرستان، شماري از مسوولان دلفان و جمع کثیری از فرهنگیان اين شهرستان در سالن اداره تبلیغات اسلامی نورآباد برگزار شد.
در این آئین، فرماندار شهرستان دلفان آموزش و پرورش را بزرگ‌ترین‌، گسترده‌ترین و تاثیرگذارترین دستگاه دولت خواند و گفت‌:  همه مردم به نوعی مدیون آموزش و پرورش و معلمان هستند چرا که مهم‌ترین دوران زندگی خود را تحت تاثیر تعلیم و تربیت معلمان سپری کرده‌اند‌.
علي باقري خاطر‌نشان کرد‌: معلمان بستر‌ساز توسعه و پیشرفت کشور هستند و می‌توانند در حرکت درست توسعه و پیشرفت کشور اثر بگذارند‌.
وي تاکید کرد‌: آموزش و پرورش باید در مسیر تعلیم و تربیت حرکت کند و از مسائل حاشیه‌ای و افراط و تفریط اجتناب کند‌.
در ادامه، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان نيز با یادآوری آیاتی از قرآن کریم گفت‌: اگر تقوی مبنای حرکت ما باشد خداوند برکت و رحمت خود را بر ما نازل خواهد کرد.
محسن يوسفوند اظهار داشت: کارگزاری که افتخار خدمت در دولت اعتدال را پیدا کرده است باید عدالت‌طلبی را سرلوحه کارهای خود قرار دهد و به دنبال این باشد که هرچیزی در جایگاه واقعی خود قرار گیرد‌.
وی تغییر و تحول را در دولت‌ها امری طبیعی خواند و گفت‌: همه ما سرباز نظام هستیم و باید در هر جایگاهی که اقتضا باشد آماده خدمت صادقانه باشیم‌.
یوسفوند تصریح کرد‌: در آموزش و پرورش مبنا و محور حرکت باید رشد و تعالی انسانی باشد که در تمام سطوح به صورت متوازن و هم سطح رشد کند‌.
وی ادامه داد‌: ما زمانی آموزش و پرورشی موفق‌، مترقی‌، پیشرو و موفق خواهیم داشت که بتوانیم دانش‌آموزان را در 6 ساحت تربیتی به صورت متوازن تربیت کنیم و نتیجه فعالیت‌های دستگاه آموزش و پرورش تربیت دانش‌آموزانی باشد که در تراز جمهوری اسلامی بوده و ما را در ساختن ایرانی آباد در افق 1404 کمک کند‌.
معاون پرورشي آموزش و پرورش لرستان اضافه کرد‌: یک جامعه مترقی و پیشرفته هم چنان‌که به منابع ملی و طبیعی نیازمند است به سرمایه‌های انسانی هم نیاز دارد و باید تاکید کنیم که ارزش و جایگاه سرمایه‌های انسانی به مراتب بیش‌تر از منابع طبیعی و ملی است‌.
يوسفوند استفاده از تجارب اهل خرد و اندیشه و پیشکسوتان را لازم و ضروری خواند و گفت‌: نورآباد به مدد صبغه فرهنگی و نخبگان خود از نظر وضعیت فرهنگی جز شهرهای پیشروی استان است و باید از این نقطه قوت حداکثر بهره را برد‌.
در ادامه، علي جهانیان مدیر سابق آموزش و پرورش نورآباد با ارائه گزارشی از عملکرد دوران مدیریت خود گفت‌: تمام تلاشم معطوف بر این بود که به دنبال حرکت در مسیر اصلی تعلیم و تربیت باشم  و از تمام ظرفیت‌ها به نفع و مصلحت آموزش و پرورش استفاده کنم‌.
سرپرست جدید آموزش و پرورش نورآباد هم گفت‌: تلاش می‌کنم از توان همه نیروهای آموزش و پرورش استفاده کنم تا سرعت حرکت آموزش و پرورش را منطقی و معقول‌تر نمايم.
احمد کاظمی اعتدال و دوری از افراط و تفریط را راهبرد خود خواند و گفت‌: آموزش و پرورش باید به دنبال ارتقاء شأن و منزلت معلمان باشد و از افراط و تفریط پرهیز کند‌.
وي به بيان برنامه‌های مدیریتی خود پرداخت و تلاش جهت ارتقاء جایگاه و منزلت معلمان و بازنشستگان‌،‌ جلوگیری از سیاسی‌بازی در آموزش و پرورش‌، احداث هنرستان کشاورزی و خانه معلم را از مهم‌ترین اولویت های خود برشمرد.
قابل ذكر است احمد کاظمی داراي مدرك تحصيلي  کارشناسی ارشد ادبیات فارسی است و 28 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش در سمت‌های کارشناس مسوول امور شاهد و ایثارگران‌ و کارشناس مسوول تکنولوژی آموزشی بوده و از خانواده معظم شهداشت.
 
 کاظمی سکاندار آموزش و پرورش دلفان شد

 
منبع: روابط عمومي آموزش و پرورش لرستان
 
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا