یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هم‌زمان با آغاز هفته فرهنگي لرستان در تهران‌، فيلم مستند "‌براي گونگادين بهشت نيست‌" اكران مي‌شود و از سيد غلامرضا نعمت‌پور كارگردان لرستاني اين فيلم نيز تقدير به عمل مي‌آيد.
به گزارش يافته، با حمايت انجمن سينماي مستند خانه سينما ، فيلم مستند "‌براي گونگادين بهشت نيست‌" به نويسندگي و كارگرداني سيد غلامرضا نعمت‌پور رأس ساعت 18 عصر روز سه‌شنبه 22 مهرماه در تالار ناصري خانه هنرمندان تهران اكران و نقد و بررسي خواهد شد‌.
همچنين در پايان از سيد غلامرضا نعمت‌پور نويسنده و كارگردان فيلم و برنده سيمرغ بلورين سي و دومين جشنواره فيلم فجر‌، هفتمين جشنواره سينما حقيقت‌، سي‌امين جشنواره فيلم كوتاه تهران‌، جشن انجمن منتقدين سينماي ايران‌، نهمين جشنواره فيلم اردي‌بهشت هرمزگان و ... تقدير خواهد شد‌.
كارگردان فيلم"براي گونگادين بهشت نيست‌" در خصوص مصادف شدن اكران فيلم با هفته فرهنگي لرستان گفت‌: برايم باعث افتخار است كه نشان‌دهنده گوشه اي از تاريخ و فرهنگ غني لرستان به هم‌ميهنانم هستم.
نعمت‌پور افزود: اميد‌وارم لرستاني‌هاي مقيم تهران با ديدن فيلمي كه بيش از يك سال و نيم براي تحقيق و ساختش زحمت كشيده شده به هويت خود افتخار نمايند و معرف اين نويسنده گمنان اما جهاني باشند‌.
لازم به ذكر است جشنواره هفته فرهنگی استان لرستان، در نگارخانه‌های تابستان، بهار، نامی و فضای بیرونی خانه هنرمندان ایران از شنبه 19 مهر و با حضور جمعی از مقامات و هنرمندان این استان افتتاح شد.
این هفته فرهنگی با هدف شناساندن ظرفیت‌های مختلف هنری، فرهنگی، گردشگری، کشاورزی، تاریخی و صنعتی لرستان در فضاهای مختلف پارک ایرانشهر و خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.
این برنامه را شهرداری خرم‏آباد با همکاری استانداری لرستان و سایر دستگاه‏های مرتبط این استان با شهرداری تهران به خصوص شهرداری‌های مناطق 6 و 19 و خانه هنرمندان ایران برگزار می‌کنند.

ناصر غلامرضايي فيلمساز و كارگردان لرستاني


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا