یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هفته فرهنگی لرستان به میزبانی شهرداری تهران و مشارکت استانداری لرستان، شهرداری خرم‌آباد، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان، سازمان صنعت و معدن و تجارت لرستان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، سازمان جهاد کشاورزی لرستان، حوزه هنری لرستان، شركت مخابرات لرستان، شرکت آب منطقه‌ای استان، شرکت توزیع برق لرستان، اداره کل نوسازی مدارس لرستان، بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، جهاد دانشگاهی لرستان و چند نهاد ديگر در تهران برگزار می‌شود.
به گزارش يافته، هفته فرهنگی لرستان از 19 تا 25  مهرماه 1393 در محل خانه هنرمندان ایران واقع در تهران، میدان فردوسی، خیابان ایران‌شهر، با حضور هنرمندان لرستانی و برپایی غرفه‌های متنوع از آداب و رسوم، صنایع دستی، محصولات کشاورزی و صنعتی و ... برگزار می‌شود.
حضور گروه موسیقی تال به سرپرستی استاد فرج علی‌پور در مراسم افتتاحیه هفته فرهنگی لرستان براي 19 مهرماه قطعی شده است.
از جمله برنامه‌هاي هفته فرهنگي لرستان مي‌توان به معرفي جاذبه‌هاي تاريخي و طبيعي، آشنايي با نام‌آوران و مفاخر، آشنايي با توانمندي ها و ظرفيت‌هاي استان، اجراي برنامه‌هاي جذاب هنري، موسيقي محلي و گروه‌هاي آييني، صنايع دستي و غذاهاي محلي لرستان صورت گيرد.
علاقه‌مندان مي‌توانند با مراجعه به وب‌سایت lorsun.ir آخرين اخبار و اطلاعات را در اين زمينه كسب نمايند.
پوستر هفته فرهنگي لرستان:

اين هفته: جشنواره "هفته فرهنگی لرستان" در تهران برگزار مي‌شود


نقشه محل برگزاری جشنواره هفته فرهنگی لرستان
آدرس خانه هنرمندان تهران

آدرس محل برگزاری جشنواره: پارک ایران‎شهر (خانه هنرمندان)  در منطقهٔ ۶ شهرداری تهران واقع شده و از شمال به خیابان بهشهر، از شرق به خیابان عاصم ترابی از غرب به خیابان ایران‌شهر و از جنوب به کوچه علی‌رضا برفروشان محدود می‌شود.

هفته‌ فرهنگی لرستان، هفته‌ي نان پختن نیست!


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا