یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اکرم‌السادات زین‌العبادی به عنوان کارمند نمونه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان معرفی شد.
اکرم‌السادات زین‌العبادیبه گزارش يافته، در جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان، اکرم‌السادات زین‌العبادی به عنوان کارمند نمونه معرفی و از وی تقدیر به عمل آمد.
زین‌العبادی یکی از کارمندان متعهد‌، وظیفه‌شناس‌، دقیق و منظم بوده که در حال حاضر کارمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد می‌باشد.
 وی دارای 25 سال سابقه خدمت است که 20 سال از خدمت خود را در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و در حوزه‌های مختلف فرهنگ، پژوهش‌، انتشارات گذرانده و از 5 سال گذشته تا کنون به عنوان مسوول امور فرهنگی و قرآنی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد مشغول فعالیت می‌باشد.
قابل ذكر است زین‌العبادی به خاطر تجارب و تبحر، بارها مورد تقدیر قرار گرفته و مسوولیت‌های متعددی در حوزه‌های پژوهش‌، شورای فرهنگ عمومی‌، بانوان‌، عفاف و حجاب‌، امور فرهنگی و قرآنی‌، انتشارات‌، مرکز اسناد فرهنگی و تهیه 8 جلد کتاب در حوزه فعالیت‌های اداره کل و یک جلد کتاب جهت معاونت سیاسی‌امنیتی استانداری و همچنین انجام تحقیقات‌، مقالات متعدد تحقیقی پژوهشی و انتشار در نشریات محلی و عضویت در شورای مختلف فرهنگی اداره کل و همچنین یک دوره عضو هیأت منصفه مطبوعات و چند ابلاغ داخلی مختلف داشته است.
 
منبع: روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا