یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اسامي فيلم‌هاي جشنواره فیلم کودک و نوجوان خرم‌آباد اعلام شدمعاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت‌: فیلم‌های بیست و هشتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در شهرستان خرم‌آباد اکران می‌شود.
به گزارش يافته، ماشاءالله امان‌الهی‌بهاروند با اعلام این خبر گفت‌: آثار جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودکان و نوجوانان اصفهان به طور هم‌زمان از 13 تا 16 مهرماه در خرم‌آباد نيز اکران می‌شوند.
وی ادامه داد: اکران این آثار در سینما استقلال خرم‌آباد به مدت 4 روز در قالب 3 سانس 11- 9 صبح، 16-14 و 18 – 16 عصر ویژه کودکان و نوجوانان خواهد بود.
معاون ارشاد بيان داشت: "تتل و رازصندوقچه"، "باغ بهشت"‌،  "گنجشکک اشی‌مشی" روز یک‌شنبه و " دیو و دلبر"، "فرزندخوانده"‌، "وروجک" روز دوشنبه و "ننه نقلی"‌،  "‌رویای سینما"‌، "قول" روز سه‌شنبه و "الوالو من جوجوام"‌، "وروجک‌ها"، "باغ بهشت"  روز چهارشنبه 16 مهرماه در خرم‌آباد اکران می‌شوند.
بهاروند با بیان این که امسال لرستان به عنوان یکی از استان‌های برگزار کننده هم‌زمان با جشنواره بین‌المللی در نظر گرفته شده است افزود: در این راستا هماهنگی‌هایی با اداره کل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای استفاده از این فرصت صورت گرفته است.
ماشالله امان‌الهي بهاروندوی افزود: با توجه به این که این دو دستگاه بیش‌ترین مخاطب کودک و نوجوان را در اختیار دارند امیدواریم بتوانند از نمایش فیلم‌های حداکثر استفاده را داشته باشند.
بهاروند به برخی برنامه‌های جانبی این جشنواره اشاره کرد و بیان داشت: انتخاب بعضی از فیلم‌ها توسط بینندگان و هیأت داوران از جمله این برنامه است.
وی تقدیر از عوامل دست‌اندرکار فیلم‌ها، برگزاری مسابقه فیلم‌نامه‌نویسی برای سنین 6 تا 12 سال و ساخت فیلم کوتاه از یک تا 5 دقیقه توسط نوجوانان و کودکان را از دیگر برنامه‌های جانبی این جشنواره برشمرد.
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان یادآور شد: در برنامه اختتامیه این جشنواره سعی می‌کنیم تجلیل از پیشکسوتان و فیلم‌سازان مطرح استان به صورت نمادین داشته باشیم.
بهاروند با بیان این که اطلاع رسانی و تبلیغات به صورت محیطی، از طریق صدا و سیما و در فضای مجازی در حال انجام است ابراز امیدواری کرد که این جشنواره مورد استقبال و استفاده مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان قرار گیرد.
 
منبع: روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا