یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

برگزیدگان جشنواره ادبیات داستانی بسیج لرستان مشخص شدندجشنواره ادبیات داستانی بسیج لرستان با معرفی نفرات برگزیده در پلدختر به کار خود پایان داد.
به گزارش خبرنگار يافته، محمدحسن شفیعی دبیر این جشنواره با بیان این که پس از اعلام فراخوان بیش از صد اثر از داستان‌نویسان استان در دو رده سنی جوان و بزرگسال به دبیرخانه جشنواره واصل شد، گفت: پس از بررسی آثار ارسالی توسط هیأت داوران 6 اثر انتخاب و آثار برتر این جشنواره به مرحله کشوری که مهر‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، راه یافتند.
در پایان این مراسم که با حضور فریبرز حاتمی مسوول سازمان بسیج هنرمندان لرستان برگزار شد جشنواره استانی ادبیات داستانی بسیج لرستان در گروه‌های سنی جوان و بزرگسال برگزیدگان خود را شناخت.
در رده سنی جوانان و زیر 30 سال وحید سلیمانی، الهام قاسمی و سمیرا بهراد و در رده سنی بزرگسالان و بالای 30 سال علی‌ شاه‌علی، مریم میرزایی و رقیه شاهی‌وند تقدیر شدند.
فریبرز حاتمی در این مراسم با ذکر این نکته که آثار برگزیده در آینده نزدیک در کتابی به چاپ خواهد رسید گفت: دبیرخانه این جشنواره برای همیشه در شهرستان پلدختر دایمی خواهد شد.
همچنين در حاشیه این مراسم و به مناسبت هفته دفاع مقدس، کتاب "بی‌سیم‌چی" نوشته غلامرضا محمودی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان پلدختر با حضور جمعی از مسوولان شهرستان پلدختر رونمایی شد.
این کتاب، شامل مجموعه داستان‌های دفاع مقدس و روایت‌های دوران جنگ تحمیلی و داستان‌های برگزیده جشنواره ادبیات داستانی بسیج سال‌های گذشته بوده و در 80 صفحه  و تیراژ 2 هزار جلد به رشته تحریر در‌آمده است.
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا