یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

به مناسبت سی و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس مراسم شعر و خاطره‌گویی در سالن غدیر مرکز بهداشت شهرستان خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش يافته، در این مراسم که به همت مدیریت و کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت خرم‌آباد و با حضور دکتر کوروش ساکی رئيس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان، سرهنگ ناصر فرید مدیر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و حجت‌الاسلام زکی‌نیا امام جماعت مرکز بهداشت خرم‌آباد برگزار شد، جمعی از رزمندگان و شاعران دفاع مقدس به بیان خاطرات و اشعاری به این مناسبت پرداختند.
در این محفل ابتدا دکتر جواد عموزاده سرپرست مرکز بهداشت شهرستان خرم‌آباد ضمن گرامی‌داشت هفته برگزاری محفل شعر و خاطرات دفاع مقدس در مرکز بهداشت خرم‌آباد+ عكسدفاع  مقدس و خیرمقدم به حاضرین در جلسه به بیان اشعاری در این مورد نبرد حق علیه باطل پرداخت.
در ادامه ساکی رئيس دانشگاه، با بیان خاطراتی از دفاع مقدس به نقش کلیدی این سال‌ها در استحکام انقلاب اسلامی و همچنین تأثیر گرامی‌داشت آن در خنثی کردن نقشه‌های دشمنان پرداخت.
وی همچنین به حملات فرهنگی دشمن اشاره و بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جهت مبارزه با جنگ نرم دشمنان انقلاب تأکید کرد.
سپس دکتر مراد سوری مدیر گروه بهداشت روان معاونت بهداشتی دانشگاه که از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است به بیان خاطراتی از زمان جنگ پرداخت.
عبدالرضا شهبازی، عزیز کلهر، محمدتقي عزيزيان و خاطره خاتون جلدانی نیز شاعران مراسم بودند به اشعاری را در وصف زمان جنگ سرودند.
در پایان مراسم با اهدا لوح و هدایایی از شعرا و راويان خاطرات تجلیل به عمل آمد.
                  
 برگزاری محفل شعر و خاطرات دفاع مقدس در مرکز بهداشت خرم‌آباد+ عكس
 
برگزاری محفل شعر و خاطرات دفاع مقدس در مرکز بهداشت خرم‌آباد+ عكس


 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا