یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سيد علي‌محمد رضوي رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز استان لرستانرئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز استان لرستان از تحویل 94 کلاس درس در قالب 18 پروژه آموزشی و پرورشی طي مهرماه سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان لرستان، سيد علي‌محمد رضوي اظهار داشت: خوشبختانه با تعامل و رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان خرم‌آباد و همکاری دستگاه‌های استان از جمله استانداری، فرمانداری، اداره کل آموزش و پرورش، صداوسیمای مرکز لرستان و مردم یک‌اندیش، توانسته‌ایم علاوه بر اعتمادسازی، در جذب و تحقق تعهدات و مشارکت بیش‌تر مردم در امر مدرسه‌سازی رشد چشم‌گیری داشته باشیم.
وي افزود: خیرین ما تا کنون از بدو تاسیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز در استان 836 کلاس درس را در قالب 204 پروژه آموزشی در مناطق روستایی و شهری استان احداث و تحویل ادارات آموزش و پرورش استان نموده‌اند و این روند هر سال از رشد بیش‌تری برخوردار است.
رضوي تاکید کرد: تا بازسازی تمام مدارس غیراستاندارد و نامطلوب موجود بایستی راه زیادی را بپیمائیم بلكه بتوانیم این نقیصه عظیم را برطرف کنیم،ما با کمک جامعه خیرین مدرسه‌ساز و در راس آن دکتر حافظی طی سال‌های اخیر توانستیم تعداد زیادی خیر را به سمت استان لرستان جذب کنیم و خوشبختانه کمک‌های خوبی را هم در این خصوص به استان و دانش‌آموزان داشته‌اند.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان لرستان تصریح کرد: طرح‌های مختلفی رادرخصوص مشارکت‌های مردمی اجرا کرده‌ایم و امسال هم طرح ویژه‌ای را که در جشنواره شانزدهم اجرا نمودیم طرح ویژه از خشت تا بهشت بود که مورد استقبال هم‌استانی‌هاي داخل و حتی خارج از استان قرار گرفت.
رضوي افزود: هم‌زمان باسال تحصیلی جدید در لرستان بهره‌برداری از 94 کلاس درس خیرساز نيز صورت گرفت.

بهره‌برداری از 42 پروژه آموزشی هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان از تحویل 42 پروژه آموزشی در مهرماه سال جاری هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید در استان خبر داد.
حسين اسدي‌پور گفت: با مدیریت منابع موجود توانستیم 42 پروژه آموزشی و پرورشی را در قالب 184 کلاس حسين اسدي پور مدير كل نوسازي مدارس لرستاندرس با زیربنای 25 هزار و 500 مترمربع با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال در مناطق روستایی و شهری آماده بهره‌برداری نمائیم.
وی افزود: در مهرماه سال جاری علاوه بر پروژه‌های آموزشی وپرورشی و ورزشی بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی کشور با زیر بنایی بالغ بر 6 هزار متر مربع در شهرستان خرم‌آباد به بهره‌برداری خواهد رسید.
اسدی‌پور در خصوص نقش و همراهی خیرین مدرسه‌ساز گفت: خیرین مدرسه‌ساز همگام با سیاست‌های دولت در راستای امیدبخشی به دانش‌آموزان دربحث تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اقدامات بسیار ارزنده‌ای را در احداث و تکمیل مدارس مناطق روستایی و شهری استان داشته‌اند به طوری که این اداره کل توانست در سال گذشته رتبه اول در بحث تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را بین ادارات کل نوسازی مدارس سراسر کشور به خود اختصاص دهد.
وي تصریح کرد: با همت مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان طي مهرماه سال جاری تعداد زیادی از پروژه‌های خیرساز هم آماده بهره‌برداری خواهند شد که از جمله این پروژه‌ها هنرستان 18 کلاسه دخترانه چالان‌چولان با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با بیان این که طی 6 ماهه اول سال جاری هر روز 140 مترمربع فضای آموزشی در استان بهره‌برداری شده است، افزود: روزانه یک هزار و 200 میلیون ریال صرف ساخت و ساز فضاهای آموزشی در استان شده و پروژه ورزشی دانش‌آموزی با زیربنایی بالغ بر هزار متر مربع از جمله پروژه‌های آماده بهره‌برداری می‌باشد.
اسدی‌پور افزود: در سال جاری به طور میانگین هر کارمند نوسازی مدارس لرستان 2 کلاس درس را آماده بهره‌برداری نموده است.
اسدی‌پور شروع عملیات احداث استخر در سراسر استان را یکی دیگر از برنامه‌های سال جاری این اداره کل عنوان کرد و گفت: از برنامه‌های این اداره کل تامین اعتبار سهم دولت در پروژه‌های نیمه‌تمام و بلاتکلیف جهت تکمیل پروژه‌های مشارکتی و خیرساز می‌باشد.
وي ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری اختتامیه شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز کشور در خردادماه سال جاری به ميزباني شهرستان خرم‌آباد گفت: مهرماه سال جاری همایش لرستانی‌های مقیم مرکز و سایر استان‌ها را در تهران برگزار خواهیم نمود.
 
 
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا