یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: تخریب در فضای رسانه‌ای به دور از اخلاق حرفه‌ای و مصداق بارز بی‌هنری است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان در دیدار با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی(ايرنا) مرکز لرستان افزود: متاسفانه برخی رسانه‌ها برای اثبات خود اقدام به تخریب سایر رسانه‌ها می‌کنند که این امر یک مساله ناشایست در میان رسانه‌ها است.
وی ادامه داد: یک رسانه یا خبرگزاری باید برای اثبات خود به مردم و مسوولان، از طریق اثبات دیگران اقدام کند نه این که در جهت نفی و تخریب سایرین گام بردارد.
وی همچنین با بیان این که اخبار باید در جهت تقویت نظام باشد تصریح کرد: قطعیت و کیفیت خبر دو مقوله بسیار مهم در اطلاع‌رسانی حرفه‌ای به شمار می‌روند.
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان اظهار داشت: اکنون عصر انفجار دانش و دست‌یابی به فناوری‌های برتر بوده و رسانه‌ها نقش مهمی در رسیدن جوامع به این چشم‌انداز علمی دارند.
حجت‌الاسلام حنان با اشاره به این که رسانه‌ها ابزار افکار عمومی هستند گفت: اطلاع‌رسانی در جنبه‌های مختلف‌، سیاسی، فرهنگی، علمی و تحلیل وقایع روز از دیگر وظایف رسانه‌ها به شمار می‌رود‌.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز لرستان نیز در این دیدار گفت: با توجه به نام‌گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی، این رسانه آمادگی کامل در راستای اشاعه فرهنگ با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را دارد.
صفدر علیدوستی افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی تلاش می‌کند اخبار فرهنگی و موثر استان را با نگاه به شعار سال تهیه و منتشر نماید.
وی با اشاره به سخن رهبری مبنی بر این که خبرگزاری باید همانند نبض دستگاه‌های اداری عمل کند گفت: تعامل با مدیران و دستگاه‌های اجرایی در راستای رفع مشکلات مردم و اطلاع‌رسانی دقیق در سرلوحه کار این رسانه دولتی قرار دارد.
قابل ذكر است در اين ديدار اعظم روانشاد مسوول روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان و خانجان كرمي مسوول امور مطبوعات اين اداره كل نيز حضور داشتند.
 
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان از خبرگزاري ايرنا ديدن كرد

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا