یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان از پروژه‌های در دست اجرا و آماده‌ي بهره‌برداری براي مهرماه سال جاری بازدید نمود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس لرستان، مهندس حسین اسدی‌پور ضمن بازدید از روند اجرای پروژه‌های آماده بهره‌برداری تذکرات لازم را مبنی بر تسریع در روند دیگر پروژه‌های در دست اجرا در زمان مناسب به پیمان‌کاران گوشزد نمود.
وي در اين خصوص گفت: با وجود پائین بودن تخصیص اعتبارات این اداره کل طي سال گذشته خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های خوبی که صورت گرفت اولویت تخصیص اعتبارات را برای تکمیل مدارس نیمه‌تمام در نظر گرفته و توانستیم با هم‌یاری و تعامل استانداری، اداره کل آموزش وپرورش و خیرین مدرسه‌ساز بیش‌ترین پروژه‌های تحویلی را در مهرماه سال جاری آماده‌ي بهره‌برداری نمائیم.
اسدي‌پور افزود: مهرماه امسال علاوه بر پروژه‌های آموزشی و پرورشی و ورزشی، بزرگترین مجتمع آموزشی کشور با زیر بنایی بالغ بر 6 هزار مترمربع در شهرستان خرم‌آباد به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیر کل نوسازی مدارس لرستان در خصوص پروژه‌های تحویلی سال تحصیلی با اشاره به این که 42 پروژه آموزشی هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.
اسدي‌پور افزود: خوشبختانه با مدیریت منابع موجود توانستیم 42 پروژه آموزشی و پرورشی را در قالب 184 کلاس درس با زیربنای 25 هزار و 500 مترمربع با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال در مناطق روستایی و شهری آماده‌ي بهره‌برداری نمائیم.
وي تصریح کرد: با همت مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان و نیک‌اندیشان و خیرین، مهرماه تعداد زیادی از پروژه‌های خیرساز هم آماده‌ي بهره‌برداری خواهند شد که از جمله‌ي این پروژه‌ها هنرستان 18 کلاسه دخترانه چالان‌چولان با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال خواهد بود.
 
 مهرماه امسال بزرگ‌ترين مجتمع آموزشي كشور در خرم‌آباد افتتاح مي‌شود

 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا