یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مسوول اتوماسیون حمل و نقل دانشگاه لرستان از پیشنهاد افزایش 100 درصدی هزینه ایاب و ذهاب دانشجویان این دانشگاه توسط شرکت اتوبوسرانی شهرداری خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش خبرگزاری دانشجو، قربانی گفت: بنابر پیشنهاد شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری خرم‌آباد هزینه ایاب و ذهاب دانشجویان دانشگاه لرستان در سال‌ تحصیلی جدید با یک افزایش 100 درصدی از 2 میلیون و 700 میلیون تومان کرایه هر دستگاه اتوبوس در ماه به 5 میلیون تومان در ماه افزایش یافته است.
وی با بیان این که پیشنهاد شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری خرم‎آباد برای افزایش هزینه ایاب و ذهاب دانشجویان مورد اعتراض دانشگاه لرستان و دیگر دانشگاه‌های بهره‌بردار از اتوبوس‎های این شرکت قرار گرفته است، افزود: این اعتراض‌ها از طریق فرمانداری خرم‌آباد در حال پی‌گری است و در این راستا نیز جلسه‎ای با حضور فرماندار خرم‌آباد، مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی شهرداری خرم‌آباد و نمایندگان دانشگاه‌ها برگزار شده است.
مسئول اتوماسیون حمل و نقل دانشگاه لرستان با اشاره به خلاء شرکت‎های اتوبوسرانی خصوصی در لرستان و انحصاری بودن آن در استان گفت: در حال حاضر دانشگاه لرستان با یکی از شرکت‎های اتوبوسرانی بخش خصوصی در یکی از استان‎های همجوار در حال رایزنی است و در صورت عدم توافق با شرکت اتوبوسرانی شهرداری خرم‌آباد با یک شرکت خصوصی غیربومی قرارداد ایاب و ذهاب دانشجویان این دانشگاه را منعقد می‎کند.
قربانی تصریح ‎کرد: برای رسیدن به توافق با شرکت اتوبوسرانی شهرداری خرم‌آباد پیشنهاد دانشگاه لرستان این بوده است که هزینه دریافتی توسط هر دستگاه اتوبوس در ماه از 2 میلیون و 700 هزار تومان به 3 میلیون و 700 هزار تومان در ماه افزایش یابد و یا این که با تعیین یک قیمت پایه هزینه‎ای که بابت پرداخت کرایه توسط دانشجویان به حساب دانشگاه لرستان واریز می‎شده است، از این به بعد بر اساس کارکرد به اتوبوس‎های شرکت واحد پرداخت شود.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس نرخ سال گذشته دانشگاه لرستان برای ایاب و ذهاب دانشجویان 509 میلیون تومان را ظرف 10 ماه به شرکت اتوبوسرانی شهرداری خرم‌آباد پرداخت کرده است؛ اما بر اساس پیشنهاد جدید این رقم با توجه به افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو و ضرورت افزایش تعداد اتوبوس‎ها از 23 دستگاه به 30 دستگاه به یک میلیارد و 500 میلیون تومان افزایش می‎یابد.
مسوول اتوماسیون حمل و نقل دانشگاه لرستان گفت: بر اساس مبلغ پیشنهادی شرکت اتوبوسرانی شهرداری خرم‌آباد هزینه هر سفر از 800 تومان سال ‌تحصیلی گذشته به 1400 تومان افزایش می‎یابد.
 
 اتوبوسراني كرايه دانشجویان دانشگاه لرستان را 2 برابر كرد!

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا