یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

محمدحسين اميدي‌پور سرپرست حوزه هنري لرستانبا اختصاص مبلغ 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی استان، سالن آمفی‌تئاتر حوزه هنری لرستان تا پایان امسال در خرم‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد‌.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری لرستان، سرپرست حوزه هنری لرستان ضمن اعلام این خبر گفت: متاسفانه توزیع فيزيكي مراکز فرهنگی و هنری در شهر خرم‌آباد از گذشته به درستی صورت نگرفته است و عمده‌ی این مراکز در قسمت شمالی شهر واقع شده‌اند‌.
محمدحسين امیدی‌پور اظهار داشت: با پی‌گیری‌های انجام شده توسط این حوزه و مساعدت استانداری لرستان به  زودی بخش جنوبی شهر خرم‌آباد  که بیش از نیمی از جمعیت شهر را در خود جای داده است، شاهد افتتاح اولین سالن تخصصی آمفی‌تئاتر لرستان خواهد بود.
وي با بيان اين كه این سالن علاوه بر اجرای نمایش قابلیت نمایش فیلم با جدیدترین امکانات پخش و میزبانی جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی
را خواهد داشت افزود: با توجه به واقع شدن مجتمع حوزه هنری در کنار ساختمان اداره کل آموزش و پرورش استان امکان میزبانی از مسابقات هنری  دانش‌آموزی را با همکاری آموزش و پرورش خواهیم داشت که بستر مناسبی برای کشف و پرورش استعدادهای جوان هنری در رشته‌های مختلف را  فراهم می‌كند.
اميدي‌پور بيان داشت: این سالن با زیر بنای 500 متر مربع 250 نفر گنجایش دارد‌.
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا