یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معرفي سرپرست معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد خرم‌آباد/ انتصاب براي 2 ماه!در جلسه‌ای با حضور رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد سرپرست جدید معاونت پژوهشی واحد خرم‌آباد معرفی گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد، رئیس دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد در این جلسه گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسوولیت‌ها باید به عنوان فرصتی مغتنم در راستای کسب رضایت پروردگار و در جهت خدمت هر چه بیش‌تر به مردم در نظر گرفته شود‌.
يدالله ملكي خاطرنشان کرد: مهم‌ترین وظیفه معاونت پژوهشی در حال حاضر با توجه با تأکید ریاست عالیه دانشگاه در خصوص کسب درآمد از طریق راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان و کاهش وابستگی صرف به شهریه‌های دانشجويی آن است که فعالیت‌های نرم‌افزاری و تولید علم را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهد تا بتوانیم بر اساس برنامه‌های پیش‌بینی شده به این سمت حرکت کنیم.
در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات "فرشاد میرزائی‌مطلق" معاون سابق پژوهشی در مدت تصدی این مسوولیت، "رضا دریکوند" به عنوان سرپرست جدید معاونت پژوهشی این واحد دانشگاهی معرفی شد.
لازم به ذکر است که در سوابق دکتر رضا دریکوند علاوه بر ریاست پردیس علوم و تحقیقات‌، ریاست دانشکده کشاورزی و نیز مدیر پژوهشی واحد خرم‌آباد دیده می‌شود.
نكته قابل توجه اين كه فقط 2 ماه از انتصاب دكتر ميرزايي‌مطلق در اين سمت مي‌گذشت و وي خيلي زود با اين مسووليت وداع كرد! ميرزايي‌مطلق اوايل تيرماه جانشين دكتر بهروز پروانه در اين سمت شده بود.
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا