یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اولین كارگروه تخصصي امور اجتماعي و فرهنگي لرستان در سال 1392 برگزار شد.

به گزارش يافته، در اين جلسه معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به لزوم سرمايه‌گذاري در مقوله فرهنگ، اظهار داشت: اگر چه مردم لرستان به لحاظ مباني ديني و فرهنگي جايگاه خوبي دارند، اما همچون ساير نقاط ديگر، ما نيز با مشكلات خاصي در اين حسن شريعت نژاد معاون سياسي امنيتي استاندار لرستانزمينه‌ها مواجه هستيم.

حسن شريعت‌نژاد در ادامه افزود: هر چه جوانان ما با آموزه‌هاي ديني و فرهنگي بيش‌تر آشنا شوند، مشكلات ما نيز در اين زمينه‌ها كم‌تر خواهد شد.

وي افزود: امور مختلف فرهنگي، جاي كار بسياري دارد، لذا معتقديم هر چه در حوزه فرهنگ كار شود، كم است و لزوم سرمايه‌گذاري كلان در اين بخش واجب به نظر مي‌رسد.

شريعت‌نژاد با اشاره به در پيش بودن دو انتخابات مهم در خردادماه سال جاري، تأكيد كرد: با توجه به برگزاري هم‌زمان اين دو انتخابات، اهميت آن‌ها نيز نسبت به انتخابات‌هاي گذشته بيش‌تر است.

وي به نقش تأثيرگذار حضور حداكثري مردم در انتخابات 24 خرداد اشاره كرد و گفت: هر گاه مردم حضور پررنگ‌تري در صحنه‌هاي انقلاب و انتخابات داشته‌اند، دشمن در لاك خودش فرو رفته است، لذا همچون ساير عوامل تأثيرگذار، مراكز فرهنگي نيز بايد وظايف‌شان را به خوبي در زمينه انتخابات انجام دهند.

معاون سياسي و امنيتي استاندار لرستان با بيان اين كه برخي از دستگاه‌ها نظير نيروي انتظامي نقشي تعيين‌كننده در حل و فصل مشكلات فرهنگي استان دارند، گفت: چنين نهادهايي بايد در جلسات و برنامه‌هاي مختلف با دستگاه‌هاي مرتبط، مشكلات و معضلات فرهنگي را مطرح نموده و به دنبال حل آن‌ها باشند.

شريعت‌نژاد در ادامه بيان نمود: كار فرهنگي نيازمند اطلاع‌رساني مستمر است و كوشش در اين زمينه مي‌تواند در ارتقا جايگاه فرهنگ مؤثر و مفيد واقع شود.

در ادامه جلسه، برخي از مديران دستگاه‌هاي عضو كارگروه يا نمايندگان مديران به بيان عملكرد دستگاه خود ظرف سال گذشته و اعلام برنامه‌ها براي آينده پرداختند. معاون سياسي و امنيتي استاندار هم متذكر شد كه از جلسات آينده حضور مديران استان در اين جلسه الزامي است و بهتر است از فرستادن جانشين و نماينده پرهيز نمايند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا