یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدير كل آموزش و پرورش لرستان گفت: خيرين مدرسه‌ساز، بازوان توانمند آموزش و پرورش هستند.

به گزارش يافته، سيد حجت‌الله كلانتري در مراسمي كه با هدف كمك به مدرسه‌سازي و تجهيز امكانات آموزشي در خانه معلم خرم‌آباد برگزار شد گفت: عمل خير و نيكو داراي مصاديق فراواني است كه يكي از اين مصاديق كمك به امر مدرسه‌سازي است.

وي در ادامه بيان داشت: خيرين نه تنها در امر مدرسه‌سازي مي‌توانند بازوي توانمند آموزش و پرورش باشند بلكه در تجهيز، به‌سازي، رنگ‌آميزي مدارس و موارد ديگر نيز مي‌توانند نقشي مثبت ايفا كنند .

كلانتري امر مقدس مدرسه‌سازي را با فلسفه خلقت مرتبط دانست و افزود: هدف از خلقت كمال انسان است و دستگاه تعليم وتربيت به نوعي متولي كمال انسان و زمينه‌ساز سعادت انسان مي‌باشد .

در ابتداي اين مراسم، عزيزي مدير آموزش و پرورش ناحيه يك خرم‌آباد با تقدير از حضور فعال خيران مدرسه‌ساز در لرستان گفت: كمك به تعليم و تربيت جامعه اسلامي ايران براي همه شما عزيزان باقيات و صالحات خواهد بود كه در دنيا و آخرت اثر نيكوي خود را نشان خواهد داد.

رفيعي سرپرست بانك كشاورزي  به نمايندگي از خيرين نيز اظهار داشت: بازخورد اعمال انسان براي خودش مي‌باشد و اگر اين عمل بر يايه رضاي خدا باشد باعث خشنودي خدا و كسب ثواب براي انسان خواهد بود.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا