یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تجلیل مدیر‌کل آموزش و پرورش لرستان از دانش‌آموزان افتخار‌آفرین خرم‌آبادی در کنکوربه منظور تکریم و تجلیل از افتخار‌آفرینان کنکور سراسری سال 93 شهرستان خرم‌آباد که با کسب رتبه‌های 4 و 6 رشته علوم تجربی در این رقابت بزرگ علمی، برگ زرین دیگری بر افتخارات استان لرستان افزودند‌، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با حضور در منزل دانش‌آموزان مهسا دولتشاهی و فاطمه فاضلی‌فرد از تلاش‌های علمی آنان تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومي آموزش و پرورش لرستان، گودرز کریمی‌فر در این دیدار که معاون پرورشی و فرهنگی و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک و برخي از مسوولین حوزه ستادی نیز حضور داشتند، با تاکید بر نقش کلیدی و سازنده دانش‌آموزان در شکل‌گیری ساختار کشور در آینده، آنان را سرمایه‌های بزرگ و گنجی عظیم در جهت رشد و تعالی و بالندگی جامعه دانست و افزود: آموزش و پرورش وظیفه خود می‌داند که از این عزیزان پشتیبانی و حمایت نماید.

وي اظهار داشت‌: اتفاقات مهمی در حوزه علم و دانش از سال گذشته تا به امروز رخ داده که این اتفاقات میمون و مبارک نشان از استعداد بالای دانش‌آموزان‌، برنامه‌ریزی محکم و منسجم آموزش و پرورش و تعامل و هم‌فکری اولیاء و مربیان دارد‌.

كريمي‌فر با اشاره به کسب رتبه سوم رشته علوم تجربی در سال گذشته توسط دانش‌آموز مرکز استعدادهای درخشان شهرستان بروجرد و کسب رتبه‌های 4 و 6 همین رشته توسط دانش‌آموزان مرکز فرزانگان شهرستان خرم‌آباد گفت‌: لرستان در مسیر خودباوری قرار گرفته و خیزش علمی و پژوهشی در این دیار سرعت گرفته است که با حمایت و تقویت برنامه‌های آموزشی و فرهنگی می‌توان شعاع این موفقیت‌ها گسترده‌تر کرد‌.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان خاطر‌نشان کرد‌:  مایه مباهات جامعه فرهنگی است که دانش‌آموزان افتخار‌آفرین در کنکور سراسری از فرزندان فرهنگیان استان لرستان هستند و نشان از این واقعیت دارد که همکاران فرهنگی در کنار مجاهدت علمی و آموزشی توجه خاصی نسبت به آموزش و پرورش فرزندان خود هم دارند‌.

كريمي‌فر تصريح كرد: برنامه‌محوری‌، علم‌گرایی‌، نخبه‌گرایی، پژوهش‌مداری را رویکرد مهم و اصولی آموزش و پرورش خواند و گفت‌: با برنامه دقیق و حساب شده تلاش می‌کنیم تا استعدادهای بالقوه لرستان را به فعلیت برسانیم‌.

وی تاکید کرد‌: دانش‌آموزان لرستانی در زمینه‌های مختلف سرشار از نبوغ و استعداد خدادادی هستند و با تقویت خودباوری و اعتماد به نفس و حمایت علمی و برنامه‌ریزی آموزشی می‌توان رسیدن به هدف را عملیاتی کرد‌.

در پایان از دانش‌آموزان مهسا دولتشاهی و فاطمه فاضلی‌فرد که رتبه‌های 4 و 6 رشته علوم تجربی کنکور سراسری سال 93 را کسب نموده‌اند با اهدا لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.

تجلیل مدیر‌کل آموزش و پرورش لرستان از دانش‌آموزان افتخار‌آفرین خرم‌آبادی در کنکور

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 حشمت 1393-05-14 14:04
سلام . جالبه که این آقایون روی مبل نشسته اند و پدر زحمت کش این دانش آموز روی زمین....ای هوار
____________________________
يافته: سلام. فارغ از هر گونه جانبداري، رسم مهمان‌نوازي و ادب چنين ايجاب مي‌كند كه مهمان را گرامي بدارند. اكثر لرها مهمان‌نواز بوده و هستند و هر چه دارند براي مهمان در طبق اخلاص مي‌نهند
نقل قول کردن
#2 کولیوند 1393-05-14 15:25
به نوبه ی خود به عنوان یک خادم در آموزش و پرورش !!! به این دانش آموزان فرهیخته و با سواد ساکن شهر خرم آباد افتخار میکنم!!! و برای آنها آروزی موفقیت در آینده!!! و به خانواده های زحمتکشان دست مریزاد میگویم!!!
نقل قول کردن
#3 سید ناصر 1393-05-14 22:49
به پدر و مادرشان تبریک میگویم انشالله موفق باشند
نقل قول کردن
#4 حسن ابدالی 1393-05-15 21:47
خوب است بدانید که مهسا دولتشاهی علاوه بر رتبه 4 تجربی رتبه 8 گروه زبان و فاطمه فاضلی فرد علاوه بر رتبه 6 تجربی رتبه 5 زبان را کسب کرده‌اند. به امید موفقیت بیش از پیش این عزیزان و سایر شاگردان لرستانی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا