یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نشريه ديار لرستان پلدختر لغو مجوز شدرئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر گفت: نشریه دیار لرستان شهرستان پلدختر به دلیل عدم انتشار به موقع لغو مجوز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، غلامرضا محمودی در اين خصوص گفت: هفته‌نامه دیار لرستان به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی بهمن دیناروند بر ‌اساس ماده 16 قانون مطبوعات لغو مجوز شد.

وی افزود: در جلسه 22 اردي‌بهشت هیأت نظارت بر مطبوعات كشور، نشریه دیار لرستان به دلیل عدم انتشار به موقع و منظم لغو مجوز شد.

محمودی گفت: کسب مجوز نشریه محلی بر اساس سیاست‌های خاص و روند طولانی‌مدت صورت می‌گیرد و صاحبان امتیاز نشریات لازم است تلاش و دقت کافی را در انتشار منظم و به موقع نشریه داشته باشند.

وی یادآور شد: طی چند سال گذشته شهرستان پلدختر از نظر خبری و اطلاع‌رسانی در جایگاه خوبی قرار گرفته و این توسعه باعث بالا رفتن سطح آگاهی جامعه در زمینه‌های مختلف شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر گفت: انتقاد سازنده به موقع و منطقی می‌تواند در شناسایی و رفع مشکلات موثر باشد، لیکن مهم‌ترین آفت آن انتقاد از روی غرض‌ورزی و غیر وجدانی است.

محمودي افزود: این اداره آمادگی دارد، به منظور رشد و ارتقاء فرهنگی جامعه همکاری و پی‌گیری لازم را جهت اخذ مجوز نشریات با متقاضیان به خصوص خبرنگاران هم‌کاری داشته باشد.

وي اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل رسیده، به منظور ساماندهی پایگاه‌های خبری در فضای مجازی که حوزه فعالیت‌شان در اين شهرستان است، لازم است گردانندگان آن‌ها هر چه زودتر نسبت به اخذ مجوز لازم خود اقدام کنند، در غیر این‌صورت برابر قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 موسوي از پلدختر 1393-05-08 11:29
باسلام وتشكربابت انتشاراين مطلب.
به اين آقاي مسئول بگوئيد كمي بيشتردرزمينه فضاي مجازي مطالعه كند. وقتي گفته مي شود فضاي مجازي ديگر حوزه جغرافيائي نمي شناسد و در گستره اي از دنيا پخش مي شود.
از طرف ديگر اين آقا كه متولي فرهنگ است به جاي اينكه نگران باشد و پيگيري كند و در حد توانش جلوي بسته شدن و تعطيلي مطبوعات را بگيرد چرا باشوق و ذوق تعطيلي يك نشريه را در بوق و كرنا مي كند؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا