یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تشکیل کمپین حمایت از درختان شهر خرم آباد- یافته

به همت کانون دانشجویی هم‎یاران طبیعت، کمپین بزرگ حمایت مردمی در حمایت از درختان شهر خرم‌آباد تشکیل می‌شود.

به گزارش یافته، مدیر کانون هم‎یاران طبیعت با اعلام این خبر گفت: اولین برنامه این کمپین ساعت 19 روز جمعه 24 مردادماه با گردهمایی شهروندان عزیز در پارک زیتون محله قاضی‌آباد برگزار خواهد شد.

امین آزادبخت بیان کرد: در چند سال اخیر خشک‌سالی‌های پی‌درپی باعث صدمات جدی و زیادی به محیط‌زیست شده وزندگی گیاهان و جانوران درنهایت انسان را مورد تهدید قرار داده است.

وی اضافه کرد: متأسفانه درختان سطح شهر نیز از این موضوع مستثنی نبوده و به خاطر پایین رفتن سطح سفره‎های آب زیرزمینی و از دسترس خارج شدن آب در ناحیه ریشه آن‌ها دچار کمبود آب‌شده‌اند که این امر درنهایت به خشکی آن‌ها می‎انجامد.

آزادبخت ادامه داد: در این راستا با همت کانون هم‎یاران طبیعت و با همکاری سازمان فضای سبز و پارک‎ها و شرکت مخابرات استان، ستاد کمپین حمایت از درختان شهرستان خرم‎آباد تشکیل شد.

مدیر کانون همیاران طبیعت افزود: جای بسی خوشحالی دارد که مدیران دلسوزی در شرکت مخابرات وجود دارد که با وجود عدم ارتباط مستقیم فعالیت آن‌ها با برنامه‌های زیست‌محیطی؛ احساس مسئولیت نموده و حمایت‌های لازم را ازاین‌گونه برنامه‌ها انجام می‌دهند.

وی اذعان کرد: مسابقه نقاشی کودکان، اهدا گلدان به اهالی محل با حضور در درب منازل، آبیاری درختان یک خیابان از محل، کارگاه آموزشی، توزیع بروشورهای آموزشی و... از برنامه‌های این کمپین می‌باشد.

آزادبخت تاکید کرد: با توجه به کمبود امکانات دستگاه‌های متولی امر و همچنین با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا و خشک‌سالی و کم آبی موجود و همچنین شیب اغلب محلات خرم‌آباد ضروری می‌باشد شهروندان نسبت به حفظ و نگه‎داری درختان شهر همت بگمارند.

مدیر کانون همیاران طبیعت در پایان خاطرنشان کرد: در صورت موفقیت طرح، در دیگر محله‎های شهرستان نیز این اقدامات صورت می‎گیرد.

تشکیل کمپین حمایت از درختان شهر خرم آباد- یافته

 

رضا - ج

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1393-05-07 10:00
چرا انجمن هاي زيست محيطي به احداث جاده غير ضروري توسط مسولين كه در منطقه قاليكوه (كيگوران) و باعث تخريب و نابوددي درختان منصر بفرد ارس (سروكوهي) تنها ذخره گاه جنگلي استان اعتراض نمي كنند و واكنشي از خود نشان نمي دهند. كارهاي نماين تاثير چنداني ندارد عمل و علاج مشكل لازم است
نقل قول کردن
#2 نوری-ن 1400-01-17 11:37
آفرین به این شیر مرد.امیدوارم ایشون یک کمپین عمومی تشکیل بدن.یا سایت خاصی داشته باشن.تا تمام دوستاران محیط زیست بتونن اهدافشون را هماهنگ کنن.تعداد زیادی هستند که دوست دارن برای محیط زیست استان لرستان کاری انجام بدن ولی نیاز به ساماندهی دارن.ما منابع خیلی با ارزشی داریم.فکر میکنم اگر اشخاصی مثل ایشون که سایت به خصوصی داشته باشن و عضو گیری کنن.میتونیم حرکتای مثبتی انجام بدیم.و فرهنگ حفظت از محیط زیست رو نسل به نسل بین مردم ترویج دیم.
لطفا صدای ما رو به ایشون برسونید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا