یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دكتر خسرو عزيزي سرپرست دانشگاه لرستانوزیرعلوم، تحقیقات و فناوری، طی حكمي دکتر خسرو عزیزی را به سمت سرپرستی دانشگاه لرستان منصوب کرد.

به گزارش يافته، در حكم صادره از سوي  دکتر رضا فرجی‌دانا خطاب به سرپرست جديد دانشگاه لرستان آمده است:

امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه‌ لرستان را برپایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید، بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید.

وزیرعلوم همچنین در نامه‌ای جداگانه‌ از خدمات دکتر حسن زمانیان رئیس سابق دانشگاه لرستان در زمان تصدی 3 سال و 10 ماهه این مسوولیت قدردانی کرد.

قابل ذكر است دکتر خسرو عزیزی داراي مدرك تحصيلي دکترای زراعت- اکولوژی کشاورزی، عضو هیأت علمی و دانش‌یار گروه زراعت و اصلاح نباتات دانشگاه لرستان است و از سوابق اجرایی وی می‌توان به سرپرستی دانشگاه لرستان از شهريور 1383 تا مهرماه 1384 اشاره کرد.

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 مصطفی 1393-04-31 21:18
با سلام اول از همه خیلی از این خبر ناراحت شدم به خاطر اینکه دکتر زمانیان خیلی برای دانشگاه وازادسازی قلعه فلک الافلاک زحمت کشیدن دوم ارزوی. موفقیت دارم برای ایشان.سوم امیدوارم سرپرست جدید راه دکتر زمانیان را ادامه دهد.
نقل قول کردن
#2 احسان 1393-04-31 23:27
چرابه سابقه ي او كه مسئول ستاد دكترمعين بوده اشاره اي نكرده ايد. اقدامات وزيرعلوم به هيچ عنوان درقدوقواره دولت اعتدال نيست. او فكر مي كند وزيردولت خاتمي است.
نقل قول کردن
#3 امیدوار 1393-05-01 01:13
به عنوان یکی از حامیان دولت تدبیر وامید از این خبر خیلی خوشحال شدم امیدوارم هر چه سریعتر دکتر عزیزی تغییرات را ازمعاونتها که از طرفداران پرو پا قرص دولت احمدی نژاد و هم خط برادران رایحه خوش که در واقع تمامی خط وخطوط را چه در زمان دکتر صادقی وزمانی در خصوص چیدمان مسولیتها در دانشگاه می دادتد شروع کند.
نقل قول کردن
#4 حسيني ازپلدختر 1393-05-01 01:22
بسياربه حال نمايندگان اصولگرائي مانند ... و ... تأسف خوردم وقتي شنيدم كه اين دو نفر موافق انتصاب اين فردبوده اند. مگر آقاي ... سخنراني اين آقا در مسجد اعظم پلدختر در حمايت از ميرحسين موسوي را اطلاع نداشته؟ چه چيزي باعث شده تا او اين واقعيات انكارناپذير را زير پابگذارد و از وي حمايت كند
نقل قول کردن
#5 مهدی 1393-05-01 11:10
از اینکه عنان مدیریت دانشگاه لرستان در دستان یکی از نیروهای راستین اصلاح طلب استان قرار گرفته است بسیار مسروریم و از ایزد منان سربلندی و موفقیت جامعه ی دانشگاهی را در زمان مدیریتی دکتر عزیزی خواستاریم
نقل قول کردن
#6 سیاوش 1393-05-01 17:07
خوشحالم که یکی از نیروهای فعال و اصلاح طلب به سرپرستی دانشگاه رسید.فضای نیمه پادگانی دانشگاه میل به تحصیلل را از انسان می گرفت.وقتی فیلم من روحانی هستم با تمام آن افتراها در دانشگاه لرستان به نمایش درامد در حالی که هنوز در دانشگاه های بزرگ اکران این فیلم محقق نشده بود معلوم بود که کنترل جو دانشگاه از دست دکتر زمانی خارج شده بود.با تمام احترامی که برای دکتر زمانیان دارم اما ایشان حتی در حوزه مدیریت فضای داخلی دانشگاه هم موفق نبودند و حتی قادر به نگهداری پرچین های نصب شده در دانشگاه نبودند.فراموش نکنید که ارای شورای مشورتی اساتید دانشگاه در تعیین ایشان تاثیر گذار بود و این تصمیم برایند خط فکری اکثریت اساتید و دانشجویان دانشگاه لرستان بوده که برای این مهم از آقای وزیر صمیمانه سپاسگزارم.دوستا ن پایداری و رایحه خوشی ، وقت آن رسیده کمی استراحت بفرمایید تا دانشجو و دانشگاه کنی نفس بکشد.با تشکر.
نقل قول کردن
#7 مسعود 1393-05-02 01:07
لرستان به افراد خوش فکر، با شخصیت، نجیب، باسواد و مردمی مانند دکتر عزیزی نیاز دارد. درود میفرستم به تمامی اساتید دانشگاه لرستان با انتخاب شایسته خودشان. دکتر عزیزی هم یقیناً میداند که اساتید دانشگاه او را انتخاب کردند. همانطور که در جلسه معارفه ش نیز فرمودند هدف اصلی ایشان حفظ ارامش است. یادتان نرود در زمان تصدی رضا صادقی چه خیانتهایی به دانشگاه لرستان شد.
نقل قول کردن
#8 دانشگاهی 1393-05-02 01:13
امیدوارم دکتر عزیزی بتونه روند سقوط دانشگاه لرستان در رتبه بندی دانشگاههای کشور رو که الان سه ساله داره اتفاق میفته متوقف کنه هر چند کار خیلی سختیه، به هر حال اینکه نماینده های استان هم به وضعیت دانشگاه اهمیت دادن و این تغییر رو پیگیری کردن جای تشکر داره به امید روزهای خوب برای دانشگاه لرستان
نقل قول کردن
#9 پارسا 1393-05-02 10:11
با سلام دانشگاه لرستان از دست نيروهاي احمدی نژاد آزاد شد.امیدوارم مدیر جدید معاونین سابق را که مانع ورود افراد نخبه به این دانشگاه می شدند سریعا برکنار نمایند
نقل قول کردن
#10 پریسا 1393-05-03 14:56
انتخاب دکتر عزیزی باعث خوشحالی دانشجویان شد
اگر غیر از ایشان انتخاب می شد به عملکرد و تفکر وزیر محترم شک می کردم
بدانید که آینده بسیار خوبی در انتظار دانشگاه لرستان در تمام عرصه ها می باشد وقتی این خبر منتشر شد در داخل دانشگاه بودم و خوشحالی کارمندان در تمام رده ها را به چشم خودم دیدم و برق شوق در چشمانشان موج می زد
به امید موفقیت دکتر عزیزی
او را به خدا می سپارم
نقل قول کردن
#11 ش جعقری 1393-05-05 16:41
اصولا بخش اعظم جامعه در تقسیم بندی های تشکیلاتی جایی ندارند و یا راحتتر بگوییم از سیاست زدگی فرد و جامعه بیزارند.وقتی گروههای سیاسی اصطلاحا به قدرت می رسند و رتق و فتق امور کشور را مدیریت می کنند،بیشترین ظلم به همین گروههای خاکستری وارد می شود.

وقتی که چپ و راست به قدرت می رسند،عده ای از واکنش ها در انتصابات، تحت تاثیر انتقام جویی های سیاسی است.از نظر اینجانب باید بگوییم نوش جان هر دوطرف. چون هر کدام که به قدرت رسیده اند با هم برخورد یکسان و انتقام جویانه ای داشته اند.اما آنچه دیده نمی شود شایستگان خاکستری نشین هستند.

آنها که در ستاد یک فرد چای ننوشیده اند و عکس و پوستر نچسبانیده اند.آنها که تنها بر اساس اعتقاد و اندیشه خود رأی داده اند حتی موافق با جریان به قدرت رسیده ولی چون بوق و کرنا در دستشان نبوده و جار نزده اند و های و هوی نکرده اند، امروزه دیده نمی شوند.

ولی آیا این صحیح است؟ چه ظرفیت هایی که در این لابلا شکوفا نگشته و دفن می شوند و چه شایستگانی که مجبورند زیر دست ...قرار گیرند و خدمت کنند و بسوزند و بسازند.
__________________________________
يافته: سلام. درود بر شما. اين حرف ما نيز هست و در آرشيو يادداشت‌ها مي توانيد اين نكات را ملاحظه كنيد. در لرستان يا چپ هستند يا راست و يا بي‌طرف. گاهي نوبت چپ مي‌شود و گاهي راست اما هيچ‌گاه نوبت به بي‌طرفان بي‌ادعا كه آزادگي خود را براي پست و مقام نمي‌فروشند و دست به دامان كسي نمي‌شوند نيم‌رسد. فرشته نجات لرستاني ها نيز همين نخبگان بدون باند، جناح و طايفه هستند كه البته از توان، ظرفيت و نبوغ آن‌ها استفاده‌اي نمي‌شود.
نقل قول کردن
#12 فرخ 1393-05-23 00:00
سلام به همه انتخاب عالی بود من خودم بارها وبارها به وزرات علوم ایمیل زدم
دانشجوی دکتری دانشگاه لرستان
با تشکر
نقل قول کردن
#13 امییر علی 1394-09-21 00:41
:o من اصلا موافق نیستم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا