یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرهاد پاک‎نیا نویسنده و کارگردان فیلم دلاوران زاگرس- یافته

عوامل فیلم سینمایی دلاوران زاگرس با استاندار لرستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، عوامل فیلم سینمایی "دلاوران زاگرس" با موضوعیت عملیات "حاج عمران" که به دلاور مردی‎های رزمندگان لرستان در این عملیات می‌پردازد در دیدار با استاندار لرستان درخواست مساعدت و حمایت مادی معنوی از هنرمندان را بیشتر از گذشته ابراز داشتند.

در این دیدار فرهاد پاک‎نیا نویسنده و کارگردان این فیلم گفت: فیلم سینمایی "دلاوران زاگرس" در مرحله پیش‌تولید قرارداد و تاکنون با همکاری معاونت سیاسی و امنیتی استانداری لرستان، ارگان‌ها و نهادهای زیادی ازجمله فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، سازمان بسیج هنرمندان، سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، سازمان بسیج دانشجویی سپاه حضرت ابوالفضل (ع)، آموزش‌وپرورش استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شرکت فیلم‌سازی افلاک خرم و شهرداری خرم‌آباد تا کنون حمایت مادی و معنوی خود را از این پروژه اعلام نموده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه پروانه ساخت این فیلم سینمایی (ویدئویی) برای اولین بار در استان از سوی معاونت سینمایی و سمعی و بصری وزارت ارشاد صادر گردیده خود نشان از پتانسیل بالای هنرمندان این استان در حال حاضر می‌باشد.

او در ادامه گفت: فیلم‌برداری صحنه‌های اصلی این فیلم در شهر خرم‌آباد و شهرستان‌های تابعه استان می‌باشد و مابقی فیلم‌برداری در تهران و شهرستان‌های استان آذربایجان غربی ضبط خواهد شد. با توجه به برآورد این فیلم که 480 میلیون تومان می‌باشد که 80 درصد این مبلغ به‌صورت حمایتی فراهم شده است.

پاک‎نیا اظهار داشت: عوامل این فیلم از هنرمندان بومی استان و نقش اصلی از هنرمندان سینما و تلویزیون کشور در نظر گرفته شده است.

در این نشست بازوند استاندار لرستان ضمن قدردانی از عوامل اجرایی فیلم دلاوران زاگرس گفت: تولید این فیلم می‌تواند شروعی تازه در حوزه فیلم و هنر و در روند شکل‌گیری کارهای بعدی در استان مفید باشد.

استاندار لرستان در ادامه ضمن حمایت مالی از این پروژه، هماهنگی بعدی عوامل فیلم را به عهده معاونت سیاسی و امنیتی استانداری لرستان واگذار نمود.

این فیلم بر اساس عملیات غرورآفرین حاج عمران در چهار استان تهران، لرستان، کردستان، آذربایجان غربی با هدف ترویج فرهنگ و ایثار شهادت با زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، ایثارگران لشکر 57 حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان به تهیه‌کنندگی فرهاد پاک‎نیا که بیش از چهار سال تحقیق و پژوهش و نگارش فیلم‌نامه به پایان رسید در حال پیش‌تولید می‌باشد.

ضبط این فیلم در اواخر مردادماه سال جاری شروع می‌شود و نقش اصلی فیلم هنرنمایی بازیگران مطرح سینما و تلویزیون کشور و هنرمندان استان‌های لرستان و آذربایجان غربی ایفا می‌گردد.

قابل ذكر است که از نویسنده این فیلم سینمایی تاکنون مستندها و فیلم‌های داستانی زیادی در عرصه دفاع مقدس تهیه و تولید و از شبکه‌های مختلف پخش گردیده است.

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 کوهدشتی 1393-04-30 08:02
چرا اسم کار را دلاوران لر نگذاشتید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا