یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

يدالله ملكي رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد خرم‌آباددر مراسمی با حضور نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های لرستان، مرکزی و همدان، رئیس جدید دانشگاه آزاد خرم آباد معرفی شد.

به گزارش نشریه كاسيت، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد در این خصوص گفت: ظهر امروز پنج‌شنبه در مراسمی با حضور علی‌محمد رنجبر نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های لرستان، مرکزی و همدان، معاونین هماهنگی و دبیران هیأت امنای استان‌های لرستان، مرکزی و همدان رئیس جدید دانشگاه آزاد خرم‌آباد معرفی شد.

حشمت جمشیدی ادامه داد: در این مراسم که اعضای شورای معاونین دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد نیز حضور داشتند دکتر یدالله ملکی به عنوان رئیس این دانشگاه و دبیر هیأت امنای دانشگاه‌های آزاد استان لرستان معرفی شد.

ويبا با بیان این که حکم ریاست ملکی به عنوان رئیس این دانشگاه ابلاغ شده است، تصریح کرد: زمان جلسه معارفه عمومی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد بعد از ماه مبارک رمضان به اطلاع خواهد رسید.

بنابر این گزارش یدالله ملکی دارای دکتری علوم قرآنی بوده و پیش از این مسوولیت ریاست دانشکده تحصیلات تکمیلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد را بر عهده داشته است.

اگر چه حكم رياست ملكي هفته قبل اعلام شد اما مورد تأييد اعضاي هيأت امناي دانشگاه آزاد خرم‌آباد از جمله حجت‌الاسلام ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان، حجت‌الاسلام طاهري‌خرم‌آبادي نماينده مردم ايلام در مجلس خبرگان رهبري و حجت‌الاسلام عباسي‌فرد عضو هيأت امناي اين دانشگاه قرار نگرفت، ولي با نظر شوراي مركزي دانشگاه آزاد اسلامي كشور، اين حكم تأييد و امروز معارفه غيررسمي ملكي صورت گرفت.

قابل ذكر است ریاست دانشگاه آزاد خرم‌آباد پیش از این بر عهده حجت‌الاسلام عبدالرضا جمال‌زاده بود که وی به عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های فارس، کهکیلویه و بویر احمد و بوشهر منصوب شد.

دیدگاه‌ها  

#1 کیارش 1393-04-26 23:15
موفق باشند به امید آنکه دانشگاه ازاد خرم اباد دوران طلاییش را مانند همین چند سال قبل در حقوق را تکرار کند. مخالفت ّرخي با ایشان بخاطر دروغهای عجیبی بود که به ایشان نسبت داده بودند
نقل قول کردن
#2 ناصر رومیانی 1393-04-27 02:11
باسمه تعالی

ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ
این نعمت خداست که به هر که خواهد ارزانیش دارد و خدا را بخشایشی بزرگ است.

استاد گرانمایه و ارجمند جناب آقای دکتر ملکی

نوید مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرتعالی را به عنوان ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد که بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ های بر جسته شما در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی است، را به شما و خانواده عظیم دانشگاه آزاد اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

مطمئناٌ مدیریت اثر بخش و توانمند توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی ، و همفکری همه نیروهای متخصص و متعهد و بهره برداری از همه تجربیات گذشته موجبات ارتقاء این مجموعه عظیم را فراهم خواهد نمود.

ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی وتحقق اهداف بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی مسالت دارم.
با آرزوی توفیق الهی
نقل قول کردن
#3 ابراهیمی 1393-04-29 13:43
مدیر موفقی هستند[ملکی] حقش بیشتر از اینه جناب امام جمعه
نقل قول کردن
#4 مسعود 1393-05-01 15:27
خدا کنه.....بتونه کار مثبتی انجام بدهد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا